הקטל בדרכים נמשך: גבר נהרג הלילה (שישי) בתאונת דרכים שאירעה בשדרות מנחם בגין בכפר סבא, לאחר שפגע עם רכבו ברמזור. כתוצאה מהתאונה, עלה הרכב באש, וחובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום התאונה נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע במקום.



חובש מד"א שריה מילצקי ופראמדיק מד"א ישראל ליפשיץ סיפרו: "במהלך נסיעה חזרה לתחנה ראינו עמוד רמזור שקרס ורכב שעולה באש. אזרחים שהיו עדים לתאונה רגעים ספורים לפנינו סיפרו לנו שהרכב התנגש בעמוד והחל לבעור. מיד הזעקנו למקום את כוחות הכיבוי שפעלו לכבות את השריפה וברגע שהתאפשר לנו התקרבנו לרכב. לצערנו הפצוע שישב במושב הנהג היה מחוסר הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



בתאונת דרכים קשה שאירעה מספר שעות לאחר מכן בכביש 437, סמוך לחיזמא, נקבע מותו של רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את רוכב האופנוע לבית החולים הדסה הר צופים כשהוא במצב אנוש ותוך פעולות החייאה. בבית החולים נקבע מותו. 



חובש בכיר במד"א, אוראל אסולין, שהיה בזירת התאונה, סיפר: "רוכב האופנוע כבן 25 שכב בסמוך לשול הימני כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. האופנוע היה במרחק של עשרות מטרים ממנו מתחת לגדר שמפרידה בין 2 הנתיבים. ביצענו בדיקות רפואיות בשטח וביצענו בו פעולות החייאה והוא פונה במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבי"ח בניידת טיפול נמרץ של מד"א".