הלווייתה של נעמה חן בת ה-7 מרמת גן, שטבעה שלשום למוות בבריכה במלון בעת חופשה משפחתית בכרתים שביוון, תיערך היום (שישי) בבית העלמין ירקון. עופר חן, אביה של נעמה, ביקש לשלוח מסר להורים אחרים שנוסעים בחופשה וביקש שיבדקו את המקום, על מנת להימנע ממקרים טראגיים שכאלה בעתיד.
"מרגיש הכי גרוע שיכול להיות בעולם", אמר האב, "המסר שלי הוא פשוט - תבררו לאן אתם נוסעים, תשאלו שאלות. נסענו לפארק מים שהבנו שיש בו מציל וציוד החייאה. אין שם את הדברים האלה זה מדיניות של מקום, תפיסת עולם של יהיה בסדר ולא יהיה בסדר". 
עוד הוסיף: כל מי שנוסע, לא משנה לאן, שיבדוק טוב טוב לאן הוא נוסע. ברגע שקורה משהו ואין מישהו שיכול לשנות את המצב. מה שאני ראיתי על הילדה, אסור שאף בן אדם יראה".

המשטרה המקומית פתחה בחקירה, שתברר, בין השאר, אם היה מציל בבריכה בזמן הטביעה. היא עצרה שתי עובדות – התורנית והאחראית לקשרי החוץ במלון – ואף תמליץ להעמיד לדין את בעלי המלון. התקשורת היוונית דיווחה כי נסיבות טביעתה של חן עדיין אינן ידועות. עדי ראייה סיפרו כי הילדה עלתה למגלשה, אחת משלוש במתחם, עם שנורקל על פניה, ולדבריהם, גם בני משפחתה נכחו בקרבת מקום. הילדה נמשתה מהמים בידי מתרחצים, ולמקום הוזעק אמבולנס. מאמצי ההחייאה נמשכו דקות ארוכות, ובבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.



כאמור עדיין לא ברור מה גרם לאסון הנורא. לפי אחת ההערכות, הילדה קיבלה מכה בעת שגלשה במגלשה. מכיוון שהייתה עם שנורקל, לא הבחינו המתרחצים האחרים בבריכה ובני משפחתה במצוקה שאליה נקלעה. סברות נוספות הן שמים חדרו לשנורקל וגרמו לטביעתה. עדת ראייה טענה כי היא לא ראתה מצילים באזור בעת האסון וכי לא היה פיקוח על המתרחצים, למעט סדרן. "שירותי ההצלה לא היו פעילים", היא סיפרה, "מתרחצים שהיו בבריכה ביצעו פעולות החייאה ממושכות. זה היה נורא, הכל קרה מול ההורים ההמומים. "הישראלים שהיו במקום התגייסו וניסו לסייע בכל דרך. האווירה הייתה קשה מאוד, אנשים נכנסו לבהלה ולחרדה".