לאחר 37 שנים הודיעה המשטרה כי היא מוציאה את גופתה של הילדה נאוה אלימלך ז"ל, על מנת לחקור כיוון חדש בחקירת הרצח. כתב הפלילים בוקי נאה שוחח היום (שני) עם רון קופמן וינון מגל ב-103FM על ההתפתחויות המשמעותיות בחקירת הרצח, וטען: "אין לי ספק שמי שעשה את זה הוא פסיכופט". 



למה מוציאים עכשיו את גופתה ומפריעים את מנוחתה, מה לא היה קודם?
"נדבר באופן כללי כי יש צו איסור פרסום על הפרשה. נגיד שנפל לידי המשטרה חפץ שיש עליו DNA שלה והוא נפל אצל אדם שגם יכול להיות שגם התוודה למדובב כזה או אחר, וסיפר נגיד שבמקום כזה וכזה יש סכין שאיתו הוא חתך את הגופה. לא במקרה הזה, אלא בכלל בחיים, יש את הכלי ואז על הכלי הוציאו DNA ואז צריך לעשות השוואה של לפני 37 שנים, כשלא היה דבר שקראו לו DNA".



אז בודקים עכשיו את ה-DNA של נאוה.
"ואני מזכיר לכם שבעבר הוציאו DNA גם של חיות מלפני אלפי שנים, מהעצמות. יש טכנולוגיה שמאפשרת להוציא מהעצמות DNA".



אם יש כזאת התפתחות שנדרשת הוצאת גופתה, האם יש חשוד/ים, עצורים?
"במגבלות צו איסור הפרסום אין עצורים בידי המשטרה, אבל משטרת ישראל על פי הבנתי לא הייתה עושה כזה צעד של לפתוח את הקבר ולפרסם את זה, כי היא יכלה לעשות את זה בשקט, אבל היא פרסמה שהיא פתחה את הקבר כי יש ביד משהו שהוא כנראה ראיית זהב".



כאשר יהיה חשוד, מדובר באדם מבוגר כי עברו מאז 37 שנה
"מדובר באדם בן יותר מ-47 לפחות כי צריך להיות לפחות בן עשר כדי לחתוך גופה לחתיכות קטנות, ואני מזכיר לכם שנאוה אלימלך נעלמה ואז נמצא ניילון שנפלט מהים בחוף תל ברוך שהיה בתוכו ראש של ילדה, ראש בשלמותו. ואז נפלטו עוד איברים מצפון לתל אביב. אין ספק שמי שעשה את זה הוא פסיכופט או פסיכי או משוגע. בסיפור הזה נעצרו בעבר עשרות אנשים שהיו פסיכופטים.



ואני אספר לכם סיפור: יום אחד מאחורי הש.ג. של עיתון מעריב מוצאים ארגז עם בקבוקי תבערה והוראות הפעלה ל-10 שמות בערבית. הולכים לעצור אותם ואז עוצרים את בעל הבניין שהיה פסיכופט בעצמו והוא הודה וסיפר את כל הסיפור של נאוה אלימלך. ורצו להזריק לו זריקת אמת אבל משפטנים אמרו שזריקה היא תקיפה כי זה לדקור עם זריקה. היה גם פסיכי אחד, שכן שלה, שהיה נוסע מבת ים למכון וינגייט והיה גונב את הכביסה המלוכלכת של האצניות ומריח את זה".