אירוע חריג בבירת הדרום: כמה עשרות תושבים בשכונה ב' בבאר שבע נדהמו לגלות אמש כי צמיגי מכוניותיהם נוקבו. המשטרה עצרה במהלך הלילה חשוד בביצוע המעשה שטען כי "השכנים עיצבנו אותי לכן ניקבתי את הצמידים". אחת מתושבות השכונה שצמיגי הרכב שלה נוקבו סיפרה לרדיו דרום כי "המשטרה אומרת שזה היה סכסוך שכנים". 



"בבוקר ירדתי כמו בכל יום אחר, באתי ללכת לעבודה, אני שמה את התיק באוטו ואחרי כמה דקות אני מבינה שאין סיכוי בכלל לנסוע עם האוטו. הסתכלתי למטה וראיתי שמשהו קרה לגלגל ואז ראיתי שכל הגלגלים ככה", סיפרה השכנה. "פתאום ראיתי שזה גם ככה אצל כל שאר הרכבים שלידי". עוד סיפרה השכנה כי היא לא מכירה את החשוד שנעצר, ולדעתה הוא ניקב את הצמיגים באופן אקראי: "בסביבות ה-60 רכבים נוקבו", אמרה. 
 
שכן אחר סיפר ברדיו דרום כי "ראינו עוד שיש אנשים שבאותו זמן הסתכלו עליי וגם להם נוקבו הרכבים. אתה מרגיש לא טוב, אין לך ביטחון בשכונה, אתה לא מצפה שמישהו יפגע ברכוש שלך באופן כזה קיצוני". 

"היום הדבר הראשון שעשיתי זה לצאת ולהסתכל שהאוטו שלי בסדר", סיפר שכן נוסף. "לפני חודש ומשהו החלפתי את כל הצמיגים אחרי שעשיתי טסט לאוטו, הם היו יקרים והפעם לא השקעתי את אותו הסכום". לטענתו, כל השכנים דורשים לקבל פיצוי, לא רק על עלות הגלגלים אלא על שעות העבודה שהפסידו בהמתנה לגרר בחום הלוהט. כל השכנים הגישו תלונה למשטרה.