הפנים היפות של ישראל: בעקבות הפרסום ב"מעריב" על מרכוס חקון (87), ניצול השואה מקריית שמונה שאין באפשרותו לרכוש תרופות בשל מצבו הכלכלי, ביקשו גורמים רבים לסייע לו. אחד מהם הוא מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון רה"מ ומי שכיכב השנה בעונה התשיעית של הריאליטי "הישרדות".

חקון, הזוכה לעזרה מטעם תוכנית הסיוע של "הקרן לידידות", סיפר כי לאחר הפרסום בעיתון יצר עמו קשר נפתלי: "הוא ביקש לברר את מספר חשבון הבנק שלי ואז ערך מגבית קטנה בעבורי בקרב כמה אנשים", סיפר הקשיש והוסיף בקול נרגש: "גיליתי בבנק שלי שאני 'מסודר' לחצי השנה הקרובה בכל הנוגע לרכישת תרופות. אין לי שום כוונה להשתמש בכספם של כל האנשים הטובים האלו לשום מטרה אחרת. בגילי, הבריאות שלי מעל לכל".
 
נפתלי עצמו לא הכחיש כי הוא נוהג לסייע לנזקקים מפעם לפעם. השבוע סיפר ל"מעריב": "אני עובד בשיפוצים וממלא דלק בכל יום ב־200 שקל, אז אני לא יכול לתרום לחקון 300 שקלים לתרופות שיעזרו לו כמה חודשים? אחת הבעיות בחברה שלנו היא שהפוליטיקאים בהנהגה לא תורמים לנזקקים. הפסקנו לראות זה את זה. 
 

"ברור לי, כמו שברור לכל תורם או מתנדב, שבעיות כמו מצוקה כלכלית של קשישים וניצולי שואה הנמצאים בקו העוני, חייבות להיפתר על ידי הממשלה. אזרחים מהשורה אינם יכולים לעקור את הבעיה מהשורש. אף על פי כן, זה לא אומר שאיננו נושאים באחריות לעזור זה לזה בתור חברה".

כשנשאל נפתלי אם לא נדבק בחיידק הפוליטי, השיב: "לו היו פונים אלי להתמודד לכנסת, לא הייתי בהכרח דוחה את ההצעה. יכול להיות שלקראת מערכת הבחירות הבאה, אחרי הנוכחית, אנסה להשתלב במערכת הפוליטית, כי בסופו של דבר רק ממנה אפשר באמת להשפיע".