יואב שורק, אביו של רב"ט דביר שורק בן ה-19, שנרצח אמש סמוך לישיבתו בגוש עציון, ספד היום (חמישי) לבנו מחוץ לבית משפחתו ביישוב עפרה שבבנימין ואמר כי  "מי שלא הכיר אותו הפסיד. היה לו אור בעיניים ומישהו שהיה לו רצח בעיניים לקח אותו". עוד הוסיף: "קיבלנו מתנה לכמעט 19 שנה - על המתנה הזאת אנחנו מודים, את הכאב נישא כנראה גם הלאה".
כזכור,  גופתו נמצאה הלילה סמוך לישיבת מגדל עוז בה למד עם סימני דקירה ומצוד מתנהל אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע. משפחתו של דביר היא משפחה מוכרת בציונות הדתית. אביו, יואב שורק הינו הוגה דעות ופובליציסט. סבו של דביר, הרב בנימין הרלינג ז"ל, נרצח על ידי מחבלים.

דביר שורק. צילום: באדיבות המשפחה
יוסי פרומן, המחנך של דביר: "זאת אבידה גדולה מאוד בשבילנו, הוא היה עלם חמודות. עדין, רגיש וטוב לב. הוא נסע לקנות מתנות למורים שלו, זה מאוד מאפיין אותו, ועם הספרים האלה הוא נרצח. סיטואציה שממחישה איזו נשמה טובה הוא היה. ב-20:00 קלטנו שהוא לא חזר לישיבה. בהתחלה וידאו שהוא לא בישיבה ולאט לאט, ככל שעוברות השעות, אנחנו מבינים שזה לא נראה טוב, עד שאתה מבין שזה איום ונורא והוא נרצח".

הרב שלמה וילק, ראש הישיבה בה למד שורק, סיפר בגל"צ כי גופתו נמצאה מחובקת עם ספרים שקנה לרבנים שלו להכרת תודה. "מדובר בבחור שנמצא בתוך עולם של יראת שמיים ושמחה וטוב. תמיד מסתובב עם חיוך על הפנים, לפעמים המראה החיצוני שלו מסתיר את הטוב והחוכמה ואהבת כל אדם", סיפר הרב. "באמת היה בקשר עם בעלי חיים ובני אדם. החליט ללמוד בישיבה שיש בה מפגשים בין-דתיים, תורה, שיש בה הרבה משפחה, לא משנה מי האדם, כל הסוגים של תלמידים: חילונים, דתיים, ערבים, כל מי שאפשר לשמוע אותו".