הסערה נמשכת: לאחר שתאגיד השידור הישראלי הוציא גינוי חריף, והחליט להפסיק את העבודה עם חברת ההפקה "קודה" בעקבות פרשת השתלת הנשק בביתו של תושב עיסאוויה במזרח ירושלים, התראיין הבוקר (שישי) בוקי נאה לניסים משעל ב-103FM והתייחס לפרשה: "זה גזר דין מוות לקודה תקשורת וזה גזר דין מוות לשם הטוב של תאגיד השידור. לא עושים דברים מסוג כזה בתקשורת כדי שייצא סיפור טוב. זה מעשה עברייני של המשטרה, המשטרה למדה איך עושים מעשה מעולם הפשע. ללכת ולהשתיל ראייה? זה פשע". 
 
זה רק לצורך סרט.
"זה לצורך סרט יחסי ציבור על משטרת ישראל, כשהסדרה עלתה לאוויר אין אחד מגיבורי הסדרה שלא עשו עליו כתבה על כמה הוא שוטר גיבור. שוטר גיבור? שוטר שקרן! משטרה חייבת לעבוד במאה אחוז אמינות. כדי שבחדר חקירות משטרה תוכל לעשות תרגיל חקירה לנחקר, חשוד, נאשם, חייבת להיות חתימה של פרקליט המחוז. מה שעשתה המשטרה עם הבמאי של קודה זה פשע".
נאה התייחס לסיפור דומה של השתלת נשק: "אני אזכיר לך סיפור, בנו פעם באיזור התעשייה בבית שאן, בנו מפעל תרופות שלא הסתדר עם שיכון ובינוי. יום אחד המנכ"ל של שיכון ובינוי מעירים אותו מהמשטרה בארבע לפנות בוקר, שואלים 'איזו מכונית יש לך, איפה היא חונה', יורדים איתו למכונית ופותחים את הבאגז' ומוצאים שם קלצניקוב. שואלים אותו 'מאיפה הנשק הזה? רק אתה נוהג בו?' הוא עונה 'רק אני'. נעצר, שופט, מאריכים לו מעצר, מתברר שהשתילו לו. תחשוב איזה נזק נגרם לו כשהפושעים בשירות הפושעים האחרים השתילו לו נשק. זה מעשה עברייני. ופה לצורכי יחסי ציבור, כאן שותלים רובה אם 16".


המשטרה התנצלו ואמרו שזאת טעות בשיקול הדעת של השוטר.
"אני מתעסק עם המשטרה 40 שנה. כל הזמן הם מתנצלים. בית משפט נותן להם בראש והם לא מתנצלים. אני בתור אזרח כששוטר נותן לי סטירה אני אומר מגיעה לי הסטירה, כי אני מאמין לו במאה אחוז. הם לא סיפרו מיוזמתם שהייתה פשלה, התקשורת גילתה את הפשלה והם התנצלו". 
 
נאה הוסיף ואמר: "פעם היו למשטרה קווים אדומים באיך לשקר גם לנחקר. הייתה פרשת אבו חצירה, המשטרה שיקרה את העיתון הגדול ביותר בישראל נתנה לו כותרת ראשית בלעדית שיש משא ומתן עם 6 עדי מדינה, וזה לא היה נכון. ואז השביעי נהיה עד מדינה כי הפחידו אותו עם הכותרת הזאת. ופעם בחדר חקירות המשטרה השמיעה מהדורת חדשות מזויפת שבה פורסם שיש עדי מדינה, ואז הנחקר שמע את זה ברדיו בחדר החקירות והוא נהיה עד מדינה. הקריין של החדשות היה מתנדב במשמר האזרחי, והוא הסכים להקליט את המהדורה הזאת".
 
כזכור, תאגיד השידור הישאלי החליט להוריד את כל פרקי סדרת הדוקו "מחוז ירושלים" בעקבות הפרשה והמחאה הרחבה שהיא עוררה, והודיע על בירור של שיטות העבודה והעריכה של התוכנית. "מאז קבלת התלונה הראשונית נגד 'קודה' ונגד המשטרה פתח התאגיד בבירור מעמיק עם חברת ההפקה וייבחנו שיטות הפעולה והעריכה בכל הסדרה", נכתב בהודעת "כאן 11".