מלאכ אבטח בת ה-20 מלוד נהרגה היום (שישי) כאשר נדרסה למוות בטירה. היא הגיעה לשם במטרה לקנות בגדים לחג אל-אדחא שחל בשבוע הבא. היא פונתה במצב אנוש לבית חולים מאיר בכפר סבא, שם נאלצו לקבוע את מותה. נהג הרכב, בן 20 מטירה הגיע לתחנת המשטרה ונעצר. הוא יובא במוצאי השבת לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט. שוטרים ובוחני תנועה בזירת התאונה ונסיבות האירוע נבדקות.
בתוך כך, עמראן נסאירה, בן 20 מרהט נהרג בהתהפכות רכב בכביש 293 סמוך לבית קמה, לכיוון שדה צבי. איבד את אחייניתו אילאף בת חצי שנה שנהרגה לפני שבועיים לאחר שנדרסה בחצר הבית. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום, ופינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע פצוע נוסף. מדובר בצעיר כבן 20 במצב בינוני ויציב, הסובל מחבלות בראש ובבטן. בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת התאונה, המסתמנת כתאונה עצמית.
פאראמדיק מד"א נג'יב סאנע וחובש מד"א עלי אל נימר סיפרו: "כשהגענו המקום היה חשוך, ראינו בשדה בצד הדרך רכב מעוך והפוך על הצד, בתוך הרכב נלכד צעיר כבן 20 הוא היה מחוסר הכרה, בסיוע הכבאים חילצנו אותו מהרכב, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו, צעיר נוסף כבן 20 שכב מחוץ לרכב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות בראש ובבטן, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשמצבו בינוני ויציב".