"לא יכולה ולא רוצה יותר לשתוק", כך, בפוסט כואב שפרסמה בדף הפייסבוק שלה, ביקשה בר וייכמן, בתו של דוד אגייב, שנרצח בתחילת השבוע בנתניה, להגן על שמו הטוב של אביה ולתקוף את החשוד ברצח. בפוסט היא חושפת כי ניהלה מערכת יחסים עם החשוד ברצח, כפיר עטיה, אשר לדבריה הטריד אותה והיה אלים כלפיה. הוא נלכד היום בתום מצוד שהתנהל אחריו בימים האחרונים.
 
"בן עוולה חסר כל צלם אנוש רצח אותך בדם קר ללא שום נקיפות מצפון ורגש", כתבה אתמול. "בצעירותי ניהלתי מערכת יחסים עם אותו רוצח. במשך ארבע שנים סבלתי מאלימות מילולית ופיזית ומאובססיביות, ביום שהחלטתי לשים לזה סוף לקום וללכת החלה מסכת הטרדות בלתי פוסקות. אותו רוצח הלך ושדד את בנק הדואר וכתוצאה מכך נכנס לכלא לתקופה". 
 
"כאשר השתחרר הייתי נשואה כבר ללירון (אבי ילדיי). באותם ימים סבלנו מהטרדות חוזרות, השחתת מכוניות בני המשפחה, שריטות דלתות הבית, ניסיון לשרוף את הקליניקה שלי ואף יום אחד חיכה לי מתחת לבית עם אלה. יום אחד הוא הגיע לצ'יינג' של אבא במטרה לדקור את לירון, הוא לא הצליח אבל השאיר 'מזכרת' תמידית בצורת צלקת מסכין בפניו של לירון".



 
וייכמן ממשיכה וגוללת כיצד "באותם ימים עברתי טיפולי פוריות. הלחץ התמידי והפחד מפניו הביאו להפלה. לאחר מספר פשעים נוספים של אותו רוצח מתועב הוא נכנס שוב לכלא ולאחר ריצוי העונש הוא יצא לחופשי והדבר הראשון אותו בחר לעשות הוא לתקוף את אבא שלי מתחת לביתי עם גרזן ולגרום לו לפגיעה מוחית, בה הוא פתח לו את כל הראש. אבא ניצל בנס הוא עבר שיקום ארוך וקשה במשך שנה, עד שחזר לעצמו ולתפקוד מלא. על אותו מעשה הוא ישב בכלא תשע שנים".
 
היא מספרת כי לפני ארבעה חודשים עטיה השתחרר מהכלא. "ביום השחרור הגענו אני לירון אימא ואבא לקצין המשטרה בנתניה והתחננו בפניו לעזרה, שמירה, השגחה משהו, אולם תשובתו היחידה הייתה: 'אין מה לעשות הוא סיים לרצות את העונש שלו'. בלית ברירה ומבלי שום עזרה מהמשטרה המשכנו בחיינו וברגע של שאננות קרה הנורא מכל, הדבר היחיד ממנו פחדתי כל חיי הוא חיכה לאבא שלי בחדר המדרגות בבניין ודקר אותו מספר רב של פעמים, הוא רצח אדם מבוגר בן 73, אדם שלא יכל להגן על עצמו בשום דרך. 
 
"הוא התגנב מאחוריו ודקר אותו בדם קר וברח. קשה לי מאד להיחשף ככה ולספר את כל הסיפור הזה אבל חשוב לי להבהיר לאנשים מה בדיוק היה ולא כמו כל העיוותים של העיתונאים ללא כל התחשבות ברגשות המנוח ובני המשפחה".
 
וייכמן מוסיפה כי "ממך אבא אני רוצה לבקש סליחה, שלא הגנתי עליך מספיק, שנכנסנו למעין שאננות שאולי כבר לא יקרה כלום. אבא, כולם מספרים עליך שהיית איש טוב ויקר, אבל רק אנחנו יודעים עד כמה היית טוב, אכפתי, איש של שלום, איש שקט שכל חייו היו משפחתו ועבודתו את לא היית 'חלפן' כמו שמתארים אותך בעיתונות אתה היית אדם טוב וצדיק שכל כולו היה רגש ונתינה, אתה עמוד האש שלי המשענת אתה הכל! איך ממשיכים מפה אבא יקר? איך מתמודדים עם כל הכאב הזה והחור הגדול שיש בלב?"

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. בניגוד לנטען, לפני מספר חודשים פנתה בתו של הקורבן לשירותי הרווחה בעיר והביעה חשש משחרור העתידי של החשוד ממאסר. גורמי הרווחה ונציג משטרה זימנו אותה ואת אביה על מנת להציע אפשרויות טיפול שונות, על אף שלא נטען כל אירוע פלילי כלשהו מצד בני המשפחה מצדו של החשוד. לציין כי בשום שלב ומעולם לא הוגשה תלונה במשטרה נגד החשוד ממי מבני משפחת הקורבן, למעט אירוע בודד לפני למעלה מעשור, בגינו הורשע החשוד וריצה עונש מאסר ממושך. מאז ועד היום, לא התקבלו במשטרת ישראל דיווח או תלונה על אירוע כשלהוא נגד החשוד. משטרת ישראל מצרה על האירוע ותפעל למיצוי הדין עם החשוד".