המגיש והשחקן קובי מחט זומן אמש למשטרת ירקון בתל אביב ונחקר באזהרה בעקבות תלונה על עבירות מין שהגישה נגדו צעירה מאילת. התלונה הוגשה לפני שמונה חודשים, לאחר שהשחקן עצמו פנה למשטרה וביקש להרחיק את הצעירה בעקבות הטרדה לכאורה. במהלך חקירתה של הצעירה הוגשה תלונה מצידה, וזו נחקרת בימים אלה.

המתלוננת, רווקה בת 39, הייתה בצוות בידור באחד מבתי המלון באילת, ובינה לבין מחט התפתח רומן בעקבות הופעה שלו במלון. לאחר ההודעה הוא הגיע איתה לבית הוריה, ושם קיים איתה יחסי מין. ביום הזה הוא גם ביצע בה, לטענתה, מעשה סדום. עם זאת, לאחר המעשה, לכאורה, התפתח בין השניים קשר רומנטי. 

לאחר מספר חודשים השניים נפרדו, ולטענתה, לאחר הפרידה הוא מיהר להגיש נגדה תלונה במשטרה על הטרדות מחשש שאשתו תגלה על הקשר. במהלך חקירתה היא הראתה לחוקרים מסרונים ותמונות ששלח מחט, מהם עלה חשד לביצוע עבירות מין מצדו בקורבן. בהמשך היא החליטה להגיש נגדו תלונה. 

במהלך מספר חודשים המשטרה בחנה את החומרים, ואתמול והיום מחט נחקר כאמור באזהרה. בתום החקירה נאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת במשך 30 יום. 

עו"ד אורנת קמרון המייצגת את הצעירה מסרה: "נדמה שהשיטה בה התוקף מנסה להקדים את הקורבן חוזרת על עצמה גם כאן, ואין לי ספק כי תסתיים בכתב אישום נגדו, בידי מרשתי ובידי המשטרה ראיות המוכיחות כי החשוד ביצע את העבירות שלכאורה מיוחסות לו, ובשל מעמדו הציבורי התמהמה החקירה". 

עו"ד אורנת קמרון. צילום פרטי