סערת ההפרדה: רון קובי התייחס בכאן ב' להגעתו לאירוע המופרד בעפולה. "חבל מאוד שראש עיריית עפולה שיתף פעולה עם השר. כנראה שרוב ראשי הערים בישראל מפחדים מאריה דרעי", אמר קובי. לדבריו, "צריך לשלוח את אריה דרעי הביתה. המפלגה בראשותי תיקח בין 6 ל-8 מנדטים. אנחנו יודעים בסקרי העומק מה אנחנו שווים. נקעה נפשו של הציבור בכנופייה החרדית".
"הם צריכים להבין שכמו שהם רוצים אירועים בהפרדה אנחנו רוצים אוטובוסים בשבת. הגיע הזמן שהציבור החרדי יבין שיש פה רוב חילוני, ולא רוב חרדי. חיו ותנו לחיות". הוסיף ראש העיר. "היום בהיכל התרבות הזמר החסידי שהופיע בעפולה, יופיע אצלנו בטבריה בלי הפרדה. אני מכבד את הדת והדתיים, אבל לא את אריה דרעי וליצמן. מושחתים הביתה".

על מיקום ההופעה, הוסיף קובי: "זה אולם עירוני, אין דבר כזה הפרדה. אף אחד לא ביקש מאתנו, וגם לא יהיה דבר כזה, אין דבר כזה. אם צריך - אבטל להם את ההופעה. מה את חושבת, שאנחנו משחקים משחקים? לא יהיה פרגוד במקום הזה. ויי זמיר כמו שאומרים. זה לא יקרה, לא בטבריה".
למה ראש עיריית עפולה שיתף פעולה?
"כי ראש עיריית עפולה רצה להיבחר, רצה שקט קואליציוני. הוא לא כמו רון קובי שצריך ללכת לבג"צים".
אם הזמר יגיד שהוא לא יופיע בלי הפרדה?
"שלא יגיע, הוא לא יעלה. הם פרסמו ללא הפרדה, אם היו אומרים שזה אם הפרדה לא היינו נותנים להם את האולם. מה לא ברור?".
היית אמור להיפגש עם שר הפנים?
"הבן אדם משחק איתי משחקים. לקחתי אותו לבג"ץ ורק אז הוא התעורר והבין שאיתי לא משחקים".

כזכור, קובי התפרץ אמש להופעתו של הזמר מוטי שטיינמץ בפארק העירוני בעפולה. לאחר שהחלה מהומה בקהל הוצא קובי מהמתחם על ידי כוחות הביטחון. ההופעה אושרה על ידי בית המשפט להתקיים בהפרדה מלאה בין גברים לנשים בקהל. מהמשטרה נמסר: "נבחר ציבור אשר נכנס למתחם מתוך כוונה ליצר פרובוקציה הורחק על ידי שוטרי משטרת ישראל, שנערכו במקום מבעוד מועד, וזאת לאחר שהופעתו במקום הביאה לתגובות מקהל הציבור ועלה חשש להידרדרות לאלימות ולפגיעה בשלום הציבור".