טביעה בתל אביב: לאחר חיפושים נרחבים, אותרה הבוקר (שלישי) גופתו של גבר בן 25 שנעדר מאז שעות הלילה, לאחר שנכנס לרחוץ בים, סמוך לדולפינריום בתל אביב. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, כאשר החשד הראשוני הוא שהצעיר נחבט בסלעים במהלך שחייתו. עם זאת, ייתכן כי הוא טבע עוד לפני שנפגע מהסלעים.



פרמדיק מד"א דניאל גוס, שהיה לאורך כל הלילה במקום, סיפר: "סמוך לחצות הזעיקו אותנו לאירוע טביעה בים סמוך לדולפינריום. למקום הגיע צוות ניידת טיפול נמרץ, שראה בחוף צעיר כבן 25 שהיה נסער. הוא סיפר לנו שהוא וצעיר נוסף נכנסו לשחות בים, כאשר בשלב מסוים הוא שמע את חברו צועק, ומיד לאחר מכן נעלם במים. הוא סיפר שיצא להזעיק עזרה, ולמקום הגיעו מיד כוחות שיטור ימי, מסוק וכוחות גדולים שלאורך כל הלילה, ועד לרגע זה מבצעים חיפושים, הגיעו גם בני משפחה חברים ואזרחים שביקשו לסייע. הבוקר סמוך לשעה 10 צוות מד"א שנכח במקום האירוע חבר לשיטור הימי שמשה מהים צעיר כבן 25 ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו".


החיפושים הליליים. צילום: דוברות המשטרה
החיפושים הליליים. צילום: דוברות המשטרה
כוחות משטרה בחוף הים בת"א. צילום: דוברות המשטרה
כוחות משטרה בחוף הים בת"א. צילום: דוברות המשטרה

במד"א הוסיפו: "אנחנו פונים לכל האזרחים בבקשה לא להיכנס בשום אופן לים בחופים שאינם מוכרזים, ובטח לא בשעות הלילה, בזמן שבו אין מצילים בחוף הים".

כזכור, ביום שבת איתרו צוללי יחידת חילוץ צוללים צפון את גופתו של גבר בן כ-30 מקיבוץ דן, בנחל דן שבגליל העליון, לאחר שנעדר מאז יום שישי בערב. במשטרה פתחו בחקירת האירוע.