יהודה, העובד שתועד כשהוא מותקף בסניף שופרסל בגוש עציון הגיש היום (ראשון) תלונה במשטרה בעקבות האירועים. "הניילון הנצמד ששמו לי על הידיים וזה שנתנו לי כאפות על הצוואר, זה היה קורה כל יום", אמר בשיחה עם חדשות 13. אביו סיפר: "בכיתי כמו שלא בכיתי מעולם. הוא פוחד מהבוס ומפחד על הפרנסה שלו. הוא לא בריא, הוא ילד עדין נפש. הוא עשה רע? הוא מציק למישהו?". 
אמו הוסיפה: "זה מזכיר לי תמונות ממלחמת העולם השנייה, שהגרמנים לעגו ליהודי עם כיפה". האב הוסיף כי בנו טוען שההתעללות בו נמשכה מזה כחמש שנים. "התלוננתי הרבה פעמים וכל פעם הוא חזר להציק לי", אמר.
העובד שנצפה בסרטון טרם נעצר על ידי המשטרה למרות שזהותו ידועה. יהודה, לעומת זאת, יושב בבית הוריו מאז פרסום הסרטון . עו"ד איתמר בן גביר שמייצג אותו אמר כי "זה דבר חמור ביותר, אנחנו לא נשתוק ונהפוך את העולם עד שימצו את הדין עם אותם מחבלים, פשוטו כמשמעו, וגם עם אלה שחיפו, ידעו ושתקו. מדובר בהתעללות מחרידה".

מרשת שופרסל נמסר בתגובה: "הנהלת הרשת מעולם לא קיבלה פנייה בנושא מצד העובד, ואמירה זו נאמרת לראשונה כעת. עם קבלת הסרטון פנינו למשטרה בתלונה ונעשה כל שביכולתנו כדי שדברים שכאלה לא יישנו. אנו מצויים בקשר עם העובד שנפגע באירוע ומלווים אותו ככל שיידרש".