טרגדיה על החוף: גבר בן 73 ונערה כבת 15 התרסקו על צלע צוק עם מצנח רחיפה סמוך לארסוף הבוקר (רביעי). פרמדיקים וחובשים ממד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל הוזנקו לזירת האירוע, ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו של הגבר. באותה שעה, הם העניקו במקום טיפול רפואי ופינו במסוק לביה"ח נערה כבת 15 כשהיא במצב בינוני וסובלת מחבלות בגפיים.



לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנה אזורית נתניה חילצו את הנערה והעבירו אותה לטיפול אנשי מד"א. לאחר מכן לוחם אש בשיתוף לוחמי 669 חילצו את הגבר שמותו נקבע במקום.


פרמדיק מד"א רפי שבע סיפר: "כשהגענו למקום ברכבי ארבע על ארבע, ראינו את המצנח על שפת הצוק ולא הייתה לנו גישה לפצועים עצמם. הצלחנו לתקשר עם הנערה שהייתה בהכרה והיא סיפרה שהפצוע שלידה אינו מגיב". 

כזכור, לפני עשרה ימים צנחן רחיפה התרסק ונלכד בצלע הר, סמוך לחוף הים בארסוף. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום בג'יפ עם ציוד רפואי העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 35 בהכרה מלאה עם חבלות בבטן בגב ובגפיים ולאחר חילוץ מורכב של כוחות הכיבוי יחידות חילוץ ומסוק של חיל האוויר, המסוק מפנה את הפצוע במצב בינוני לבית חולים שיבא בתל השומר.