הרוגה ושלושה פצועים בתאונת דרכים עצמית שאירעה הבוקר (חמישי), במהלכה רכב שהתנגש במעקה בטיחות ברחוב התחייה באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותה של אישה בשנות ה-20. שתי אחיותיה של ההרוגה, בנות 19 ו-14, שהיו עמה ברכב ומצבן הרפואי הוגדר קשה מאוד, ואדם נוסף בן 24 במצב בינוני, פונו לבית החולים ברזילי בעיר.

מחקירה ראשונית של בוחני התאונות עולה כי מעט לאחר השעה 3:00 התנגש רכב פרטי בה נסעו המעורבים לאחר שכאמור איבד שליטה מסיבה שנחקרת כעת ואז התנגש בעץ על אי תנועה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש. חוקרי המשטרה החלו באיסוף עדויות בזירה ובחקירת התאונה.
 
חובש רפואת חירום במד"א בן טטרו סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. סמוך לאבני השפה של אי התנועה שכבה צעירה כבת 20 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח".
החובש הוסיף כי "בסמוך לרכב שכבו על הכביש 3 פצועים בהם אישה בשנות ה-20 ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבי"ח במצב אנוש בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה. גבר בשנות ה-20 ונערה כבת 14 שסבלו מפגיעות רב מערכתיות טופלו בשטח ע"י הפרמדיקים שלנו ופונו גם כן בניידות לטיפול נמרץ לבי"ח כשמצבם קשה".

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי, מד"א
בסביבות השעה עשר בערב, אופנוע ועליו שני רוכבים נפגעו מרכב ברחוב הרב הרצוג בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים - נערה כבת 17 פונתה לתל השומר במצב בינוני, כשהיא סובלת מחבלת בטן, ופצוע נוסף פונה לבית החולים בלינסון בעיר, כשהוא במצב קל. 

כמה שעות לפני כן, התרחשה תאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 6 סמוך לצומת גבעת כ''ח. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בלינסון ותל השומר 14 פצועים, בהם: חמישה במצב בינוני, בתוכם תינוקת כבת חמישה חודשים. תשעת הפצועים הנוספים פונו כשמצבם קל.