רועי רוזן, נהגו של יאיר נתניהו, שהקליט את בנו של ראש הממשלה משוחח באופן מביך ביותר עם חבריו מחוץ למועדון חשפנות שבו ביקרו, ומכר את ההקלטה לחדשות 12 תמורת 50 אלף שקל, התנצל בפני מעסיקתו, חברת "מודיעין אזרחי", ושילם לה כפיצוי עשרות אלפי שקלים. זאת כחלק מהסכם חסוי בין הצדדים.
לפני כשנה וחצי הגישה החברה תביעה נגד רוזן לבית הדין האזורי בירושלים בסך 250 אלף שקל. בכתב התביעה נטען כי רוזן ביצע "הפרה בוטה של החובות הבסיסיים החלים עליו כעובד - חובת אמון, תום לב וסודיות", וכי הוא גרם לה פגיעה אנושה במוניטין.
 
"סיפור המעשה שלפנינו מגולל מסע, מתוכנן כנראה, של תיעוד במסתרים של אורחות חייו הפרטיים של בנו של ראש הממשלה, ולאחר מכן, בבחינת הוספת חטא על פשע – ניסיון לספסר תמורת מזומנים ברגעים הפרטיים והדיסקרטיים שלו, עד אשר נמצא כלי תקשורת שיהיה מוכן לשלשל לידי הנתבע שלמונים תמורתם", נטען בתביעה.

רוזן לא הגיש כתב הגנה, ובמקום זאת ניהל עורך דינו יובל נחמני משא ומתן מחוץ לכותלי בית המשפט עם יעל דולב, עורכת הדין של "מודיעין אזרחי", עד לפשרה שהובילה לסגירת התיק, כולל נטילת אחריות למעשה, התנצלות ופיצוי בגובה רבבות שקלים.

עו"ד נחמני אמר בתגובה: "תביעת מודיעין אזרחי נדחתה בפסק דין של בית הדין לעבודה. עמדתנו המשפטית והעובדתית היא שמי שמשתמש במשאבי ציבור כדי לבלות בפומבי במקומות מפוקפקים אינו יכול לטעון לסודיות ולפרטיות. עובד שנקלע לסיטואציות כאלה, ולסיטואציות פוגעניות, רשאי להגן על עצמו ורשאי להביא את הדבר לידיעת הציבור".

גם יאיר נתניהו הגיש נגד רוזן תביעה אזרחית לבית המשפט השלום בתל אביב, ודרש ממנו פיצוי של מיליון שקל בגין לשון הרע ופגיעה בשמו הטוב, פגיעה בפרטיות, עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות והאזנת סתר אסורה, וזאת מכיוון שלא היה צד לשיחה המוקלטת. לטענת נתניהו, פרסום ההקלטה הפך אותו למוקד לשנאה וללעג מצד מיליוני אנשים, והוא התקשה לצאת מביתו במשך חודשים ונמנע כמעט לחלוטין מהגעה לאירועים חברתיים ופומביים. 

בניגוד לתיק של "מודיעין אזרחי", תיק התביעה של נתניהו נסגר לאחרונה על ידי רשם בית המשפט אבי כהן, מכיוון שלא בוצעה בו כל פעולה במשך חודשים רבים. ממשרדו של עו"ד עמית חדד, המייצג את נתניהו, נמסר כי מדובר בטעות טכנית של בית המשפט, וכי בין הצדדים מתנהל משא ומתן על פיצוי הולם תמורת סגירת התיק. לאחרונה הייתה אמורה להיערך ישיבת גישור בין הצדדים, שנדחתה משיקולי לוח זמנים. עו"ד נחמני אמר בתגובה: "משלא קידם מר נתניהו במשך כמעט שנה את התביעה שהגיש, התביעה נדחתה כדין".