תמיר, ששתיים מבנותיו נהרגו בתאונה הקטלנית באשקלון ובתו השלישית והצעירה מאושפזת בבית החולים סורוקה במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, ביקש היום (שני) להעביר מסר - "שאנשים ייסעו בזהירות. יש אנשים שלא מבינים את המשמעות של רכב והנזק שהוא יכול לגרום, זה הרס של משפחות". הוא הוסיף: "הורים שגידלו את הילדים שנים והתשלום מאוד כבד. אחותן הגדולה התקשרה אליהן והן נסעו להביא את החבר שלה מהאירוע. הדרך שלהן נגמרה באסון". 
עוד אמר האב, שיושב שבעה על שתיים מבנותיו: "בעזרת השם יהיה טוב. אני רק רוצה למסור - שאנשים ייזהרו בדרכים". מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי מצבה של אדל בת ה-14 שהועברה לסורוקה לאחר תאונת הדרכים באשקלון מוסיף להיות קשה מאד. היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

צילום: דוברות המשטרה

 
בתוך כך, בכאן ב' דווח כי חברה של ירין ז"ל ביקר אמש את בני משפחתה היושבים שבעה וסיפר את גירסתו. המשטרה חושדת כי הוא נהג ברכב אולם בני המשפחה קיבלו אותו בחום ואמרו: "אנחנו לא יודעים מי נהג. זה לא משנה. אנחנו אנשים מאמינים, הכל לפי  רצון אלוהים". על פי הדיווח, החבר, ברק, אמר לבני המשפחה כי אינו יודע כיצד ימשיך לחיות. "לא זוכר כלום, שתיתי באירוע, אמרתי לירין לא להגיע לקחת אותי, אני אקח  מונית. בני משפחת הבנות ביקשו בראיון מהמגיבים והתקשורת להפסיק להאשים אותו. "גם החיים שלו נגמרו. אנשים כותבים שטויות ומאשימים אותו בלי לדעת מה קרה", הסבירו.

כזכור, בשבוע שעבר ירין ותהל נהרגו בתאונה עצמית קטלנית באשקלון, בו נפצעה גם אחותן הקטנה ובן הזוג של ירין. מחקירה ראשונית של בוחני התאונות עולה כי מעט לאחר השעה 3:00 התנגש רכב פרטי בה נסעו המעורבים לאחר שכאמור איבד שליטה מסיבה שנחקרת כעת ואז התנגש בעץ על אי תנועה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש.