דביר שנרב בן ה- 19, אשר נפצע בפיגוע בדולב שוחרר היום (שני) מבית החולים הדסה. עם צאתו, הודה לצוות הרופאים והאחיות, לגורמי הטיפול בשטח ולכל מי שהתפלל לרפואתו. בצאתו אמר "אני שמח שאני יוצא מבית החולים, תודה רבה לכולם".



שנרב פונה ליחידת הטראומה בהדסה עין כרם יחד עם אביו, כשהוא פצוע באורח קשה, מונשם ומורדם. הוא נותח מיד עם הגיעו בניתוח בטני לתיקון הפגיעה מן הרסיסים שספג. לאחר שיוצב מצבו ביחידה לטיפול נמרץ, טופל במחלקה הכירורגית בהדסה במשך השבוע האחרון. עם צאתו, הודה דביר לצוות הרופאים והאחיות בהדסה, לגורמי הטיפול בשטח, למד״א ולמחלצים ולכל מי שהתפלל לרפואתו. 

כזכור, שנרב נפצע קשה מפיגוע במעיין דני לפני כשבועיים כאשר טיול יום שישי תמים למעין הפך לזירת דמים. מטען שהוטמן במקום הופעל מרחוק על ידי חוליית מחבלים, הפיצוץ גרם למותה של רינה שנרב (17) ולפציעתם של אחיה דביר (19) ואביה איתן (46). הרב איתן שנרב הספיק להזעיק את כוחות ההצלה ועל פי הדיווחים, מהמקום נמלט רכב לבן קטן, לכיוון לא ידוע. 

האב ושני ילדיו טופלו במקום על ידי כוחות מד"א והצלה ללא גבולות, ולאחר מכן פונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים באמצעות מסוק צה"ל כשהם סובלים מפגיעה רב מערכתית. בבית החולים מסרו כי מצבו של דביר הוגדר כקשה, עם פגיעות בטן וגפיים בשל הפיצוץ. עם הזמן הוא קיבל טיפול רפואי ומצבו הוגדר כיציב.