נבחר ציבור המכהן בתפקיד בכיר ברשות מקומית בשומרון נעצר על ידי המשטרה בחשד לביצוע עבירות הנוגעות לטוהר המידות. בנוסף אליו נעצרו שלושה חשודים נוספים, בהם בנו של נבחר הציבור ושניים שאינם עובדי עירייה, ועוכבו לחקירה.

הבוקר פתחה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בחקירה גלויה נגד החשודים. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף עם רשות המיסים ובליווי פרקליטות מחוז מרכז. 

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לחקור בדבקות מקום בו עולים חשדות לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים".

עו"ד גלעד ברון ממשרד ברון ושות', המייצגים את אחד הנחקרים, מסר: "למרות שמדובר בראשיתה של חקירה, על פניו נראה כי בכל הנוגע לפעילות מרשינו לא נפל כל דופי".
לפני כחצי שנה נחקר ראש עיר בצפון ותשעה בכירים נוספים בחשד למעורבות בעבירות קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, שיבוש הליכי משפט ועבירות על הגנת הפרטיות. סגן ראש העיר ועובד ציבור נוסף עוכבו ברשות המקומית לחקירה באזהרה. 

במקביל, החוקרים יצרו קשר עם ראש העירייה ומנכ"ל העירייה ועם שישה עובדים נוספים באותה רשות מקומית ודרשו מהם להגיע לחקירה באזהרה. על פי החשד, ראש העירייה ביצע במהלך מערכת הבחירות עבירות פגיעה בפרטיות במטרה להיבחר לראשות העיר.