גם החודש מפרסמת אגודת העיתונאים את מדד שנאת העיתונאים, הפעם לחודש אוגוסט. לא צריך להיות עכבר טוויטר בשביל להבין מי כבש בסערה את ראשות הרשימה ומספיק היה לעקוב אחרי כותרות התקשורת המרכזיות בעיתונים ובאתרי האינטרנט. גיא פלג, כתב המשפט של חדשות 12, שהביא שלל פרסומים מחדרי החקירות בפרשות ראש הממשלה, ונמצא תמיד בצמרת הרשימה, קיבל הפעם את התואר המפוקפק של - העיתונאי השנוא ביותר לחודש אוגוסט. במהלך החודש הוצמד לפלג מאבטח, בעקבות האיומים נגדו ברשתות.


 

את המקום השני מקבל חיים לוינסון, עיתונאי 'הארץ', ואת הרביעייה הפותחת סוגרים סגל וסגל, עמית וארא"ל, כולם עם יותר מ-600 מאות שיחות שנאה, פער ניכר לעומת המשך הרשימה. ומי השמות המוכרים הנוספים שצריכים "לעבוד" קשה יותר כדי לעלות בדירוג? במקום החמישי נמצא אטילה שומפלבי ולאחריו נציג מעריב - בן כספית. 



במקום השביעי נמצאת העלייה הגדולה של החודש עם 904%!. ומי העיתונאי הוותיק שהצליח לעצבן את הגולשים עד כדי כך? ירון לונדון שבסדרת התבטאויות בעייתיות בתוכניתו בכאן 11 עורר את זעמם של רבים. מיד אחריו מגיע עיתונאי גלובוס (לשעבר?), אלי ציפורי, שיצא מספר פעמים להגנתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. את העשירייה הראשונה סוגרים עקיבא נוביק וברוך קרא, כתבי רשת 13.