בעוד במשטרה ממשיכים לטעון כי לא מדובר באירוע פלילי וכי נסיבות האירוע עדיין נבדקות, נודע ל"מעריב" כי בבניין בו מתגוררת המשפחה של הילד בן ה-10 שנהרג לאחר שנפל מהקומה ה-6 של ביתו, נמצא פתק קטן הנושא משפט אחד וכן שם של תלמיד שבינו לבין הקטין התגלע עימות ככל הנראה בדרך חזרה מבית הספר.

גורמים שנחשפו לפרטים מציינים כי במוסד החינוכי שבו למד הקטין הכירו את ההשפלה שהוא חווה לכאורה מילד אחד או שניים מבית הספר, ומציינים בתקיפות כי "בשום אופן לא מדובר בחרם חברתי או במשהו קיצוני שאפשר לשייך אותו ישירות לאירוע. היה כאן קטין שספג עלבונות מילד אחד אבל לא בטוח שיש לזה קשר עם האירוע הקיצוני".

במשטרה ממשיכים להדוף את הפרסומים וטוענים: "חלק לא מבוטל מהפרסומים חסרי שחר. אנחנו נמצאים בתוך בדיקה של נסיבות ולא נתייחס לפרסומים השונים".

גורמים המכירים את הפרטים אומרים כי רק המשפחה יכולה למסור פרטים, כל דבר אחר יהיה חסר בסיס. "יש פה עניין אישי ונדמה שגם נסיבות אישיות ולכן אין טעם לבחוש בזה יותר מידי. האסון הוא גדול למשפחה ולמכרים".

אמור, חרושת השמועות סביב נסיבות מותו הטרגי של הילד אינה עוצרת לרגע. למעריב נודע כי המשטרה אספה מבית המשפחה חומרי מחשב ואמצעים נוספים, כל זאת בניסיון להתחקות אחר כל בדל מידע שיהיה בו כדי להביא לבירור נסיבות האירוע.