אב ובנו נדקרו בפיגוע בשומרון: "רופא השיניים קפץ על המחבל"
יוסף פרץ ובנו ליבר בן ה-17 נדקרו היום (שבת) בעת ששהו בכפר עזון בשומרון כשהגיעו לקבלת טיפול שיניים. האב, שנפצע בתקרית באורח קל, שחזר את האירוע וסיפר כי רופא השיניים הפלסטיני אליו הגיעו לטיפול נאבק עם המחבל.

הפיגוע בעזון. צילום: רשתות ערביות


כלי טיס וטנק של צה״ל תקפו אתמול בלילה מספר מטרות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה בהן מוצב ועמדות צבאיות בתגובה לירי של חמש רקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. הירי לעבר העוטף הגיע על רקע מותם של שני פלסטינים במהלך עימותים עם צה"ל בגדר הרצועה, בהם השתתפו מעל ל-6000 בני אדם. המפגינים השליכו מטעני חבלה ובקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל, שני רימונים הושלכו לעבר ג'יפים צבאיים ממזרח לחאן יונס. כמו כן, שני פלסטינים נעצרו על ידי חיילי צה"ל לאחר שניסו לחצות את הגדר.

היום ירה כלי טיס של צה"ל לעבר חוליית מחבלים ששיגרה רחפן אשר חצה מדרום רצועת עזה לשטח ישראל. הרחפן הטיל מטען במרחב גדר המערכת וחזר מיד לשטח הרצועה. לא היו נפגעים באירוע, נגרם נזק קל לרכב צבאי.

איראן: "השעון מתקתק בנושא יישום הסכם הגרעין, 20 צנטריפוגות נכנסו לפעילות"
דובר הסוכנות האיראנית לאנרגיה אטומית, בהרוז קמלבאנדי, הכריז היום (שבת) במסיבת עיתונאים ששודרה בטלוויזיה הממלכתית, כי טהרן תכניס את כל הצנטריפוגות שבבעלותה לפעילות מבצעית בחודשיים הקרובים. "אם המעצמות יישארו מחויבות להסכם - גם אנחנו נתחייב. אך השעון מתקתק", אמר. לדבריו, 20 צנטריפוגות במתקני הגרעין האיראניים כבר נכנסו לפעילות מבצעית, והיתר יפעלו באופן מלא בתוך כחודשיים. 
הכור באראק. צילום: רויטרס
דיווח במקסיקו: נעצר חשוד נוסף במעורבות בחיסול שני הישראלים במקסיקו
צעיר בן 23 בשם מאוריציו חרם נעצר בחשד למעורבות ברצח בן סוטחי ואלון אזולאי במקסיקו סיטי לפני כחודשיים, כך דווח הלילה (בין שישי לשבת) בתקשורת המקסיקנית. הדיווח מצטט גורם משטרתי הטוען כי החשד שהה בבית הקפה שבו חוסלו השניים בזמן הירי, ושמו נקשר לקרטל האכזרי "חליסקו". עוד דווח כי עדות של חשוד בפרשה שנעצר לפני כחודש הובילה למעצר הנוסף.
חיסול בן סוטחי. צילום מסך
"עבר על החוק": יאיר נתניהו תקף את יצחק רבין ז"ל בעקבות הטור של קלמן ליבסקינד
יאיר נתניהו עורר סערה לאחר שתקף הערב (שישי) את ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "רבין עבר על החוק עשה הרצאות באמריקה בעודו עובד ציבור הרוויח הון תועפות. שעלו עליו הפיל את התיק על אשתו, וסגר את זה בשיחת סלון נעימה עם אהרן ברק. רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה. רבין הביא לפה את ערפאת ועוד עשרות אלפי מחבלים מטוניס והביא למותם של 2,000 ישראלים".