קיץ עמוס באולמי הנתיבות: אוגוסט היה החודש העמוס ביותר אי פעם בתנועת נוסעים בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שלמעלה מ-2.8 מיליון נוסעים עברו במהלך אוגוסט בטיסות בינלאומיות בשדה. היעדים שהובילו באוגוסט היו טורקיה, בעיקר כיעד מעבר באמצעות חברת התעופה טורקיש איירליינס, יוון, ארה"ב, איטליה וצרפת. חברות התעופה שהובילו את הטבלה באוגוסט היו אל על, ארקיע וישראייר ואחריהן חברת הלואו-קוסט ווייז אייר, טורקיש איירליינס (טיסות מעבר) וחברת הלואו-קוסט איזי ג'ט.

על פי הצפי של רשות שדות התעופה, במהלך ספטמבר יעברו בנתב"ג כ-2.3 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. עד לאחר חגי תשריי יעברו כ-9.98 מיליון נוסעים בנתב"ג ובחודש אוקטובר הממשיך את חגי תשרי, יעברו 2.28 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב"ג. היעדים המובילים בספטמבר הם טורקיה כיעד מעבר, בעיקר באמצעות חברת התעופה טורקיש איירליינס, יוון, ארה"ב, איטליה ורוסיה, כאשר חלק מהטיסות שמבצעת חברת התעופה איירופלוט גם הן ליעדי המשך ממוסקבה.

נתב"ג. צילום: פלאש 90
לקראת ערב ראש השנה תחל היציאה הגדולה לעיר אומן שבאוקראינה – בין ה-25 ל-29 בחודש, כאשר הצפי הוא ל-113 טיסות בהן כ-23 אלף מאמינים צפויים לצאת לאומן למסע החג המסורתי שעיקרו תפילות ראש השנה על קברו של הצדיק רבי נחמן מברסלב. היום העמוס ביום ביציאת חסידי אומן בדרכם לאוקראינה יהיה ב-26 בחודש, עם יציאה של 9,160 מאמינים ב-45 טיסות בינלאומיות.
 
ב-26 לחודש גם תהיה תנועת השיא בכל חודש ספטמבר, עם 108,500 נוסעים ב-645 טיסות בינלאומיות. ברשות שדות התעופה ציינו, כי בטרמינל 1 תסתכם הפעילות הבינלאומית במהלך חודשי הקיץ בגידול של כ-15% עם 345 טיסות שבועיות של יותר מ-16 חברות. עוד עולה מסיכום נתוני רשות שדות התעופה, כי מתחילת שנת 2019 עברו בנמלי התעופה של אילת מעל 1,040,500 נוסעים בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות, מתוכם עברו בנמל התעופה "רמון" מאז פתיחתו (בחודש מרץ) למעלה מחצי מיליון נוסעים בטיסות פנים ארציות.

ברשות שדות התעופה  הושלמה בתוך כך ההיערכות לעונה העמוסה ביותר אי פעם בנתב"ג, עם צוות מתוגבר. רשות שדות התעופה נמצאת בעיצומה של תכנית התפתחות בניסיון לתת מענה לגידול לטווח הקצר. במסגרת התכנית הרב שנתית, גם יורחב אולם בקורת גבולות ומתחם הבידוק לכבודת היד, תיבנה הזרוע החמישית בנתב"ג ומערך החניונים יורחב.