נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הגיע לגבורות, ויציין היום את יום הולדתו ה־80. הנשיא נולד ב־9 בספטמבר 1939 בירושלים, לפרופסור יוסף יואל ריבלין, מזרחן ומתרגם מערבית, ולרחל (ריי) ריבלין, שניהם בני משפחת ריבלין, שעלתה לירושלים בעליית תלמידי הגר"א. עובדי לשכת הנשיא מתכוונים להכין לו עוגת יום הולדת, אך נראה כי מפאת האבל על מות רעייתו נחמה ז"ל, שנפטרה לפני כשלושה חודשים, הנשיא רבלין יוותר על החגיגה הצנועה, מה גם שהוא מעדיף לציין את יום הולדתו בתאריך העברי.
 
את רוב שעות היום יעשה ריבלין מחוץ למשכן הנשיא, זאת כאשר יערוך ביקור ביחידות הקומנדו של צה"ל, שם אולי ירימו כוסית לציון יום הולדתו של רבלין. בביקורו יפגוש הנשיא את חיילי היחידות המיוחדות אגוז, מגלן ודובדבן, כשהוא מלווה ברמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי וכן במפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן.  בביקורו ישמע הנשיא רבלין סקירה על אודות פעילותן המבצעית של היחידות וההכשרות המיוחדות שעוברים במסגרתן, כמו כן ישוחח הנשיא עם הלוחמים ויצפה בתצוגת תכלית.
 
בינתיים, לרגל יום ההולדת המתקרב, צפה הנשיא רבלין במוצאי שבת יחד עם בני משפחתו בהצגה המרגשת "מייקל" במועדון צוותא בתל אביב. הקהל קיבל את ריבלין בהתלהבו רבת, השחקנים אלתרו איתו טקסטים, והנשיא שיתף פעולה איתם ועם הקהל. בין הנוכחים בהצגה הייתה גם ידידתו של הנשיא ח"כ לשעבר שלי יחימוביץ'.