גננת בת 29 נפטרה לאחר שהתמוטטה היום (רביעי) בגן ילדים באשקלון, ככל הנראה על רקע רפואי. צוות מד"א שהוזעק למקום טיפל בה וביצע בה פעולות החייאה, אולם בסופן נאלץ לקבוע את מותה.



פרמדיק מד״א, ישראל בן יהודה, סיפר: "כשנכנסו לגן הילדים מצאנו אישה כבת 29 שכובה על הרצפה, היא הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות, ומתן מכות חשמל ממכשיר הדפיברילטור. בתחילת הטיפול אחת הגננות העבירה את הילדים שהיו במקום לגן סמוך. לצערנו, בתום מאמצים ממושכים נאלצנו לקבוע את מותה".

ראש העיר, תומר גלאם אמר, כי "קיבלנו בתדהמה את הידיעה הקשה על פטירתה בטרם עת של הגננת, זכרה לברכה. הפתאומיות שבה זה קרה, היא טרגדיה של ממש וכולנו כואבים ומזועזעים מכך. צוותים מטעם העירייה נמצאים בגן על מנת לתמוך בילדים ובצוות החינוכי. אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. עיריית אשקלון תציע למשפחה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו". 



מעיריית אשקלון נמסר כי צוות פסיכולוגים וגורמי מקצוע מטעם מינהל חינוך בעירייה נמצאים בגן בו עבדה הגננת ומעניקים ליווי ותמיכה לצוות החינוכי, להורים ולילדים במקום.