נקבע מותה של אישה כבת 60 שנמשתה היום (רביעי) מהים בחוף לא מוכרז סמוך לחוף ארגמן בעכו. צוותי מד"א שהיו במקום ביצעו בה פעולות החייאה שבסופן כאמור, נקבע מותה.  


חאדר כורדי, חובש בכיר במד"א ומציל בחוף ארגמן, סיפר: "בדיוק סיימתי את המשמרת שלי כמציל האחראי בחוף, ויצאתי חזרה הביתה. לפתע, קיבלתי דיווח על אישה שנמשתה מהים בחוף לא מוכרז, דרומית לחוף ארגמן. לא התמהמתי, ונסעתי במהירות חזרה לחוף. תוך דקות בודדות הגעתי למקום, והתחלתי לבצע פעולות החייאה באישה, שהייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום, המשכנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, שבסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לפני כחודש, אותרה גופתו של גבר בן 25, לאחר שנכנס לרחוץ בים סמוך לדולפינריום בתל אביב. פרמדיק מד"א דניאל גוס, סיפר: "סמוך לחצות הזעיקו אותנו לאירוע טביעה בים סמוך לדולפינריום. למקום הגיע צוות ניידת טיפול נמרץ, שראה בחוף צעיר כבן 25 שהיה נסער. הוא סיפר לנו שהוא וצעיר נוסף נכנסו לשחות בים, כאשר בשלב מסוים הוא שמע את חברו צועק, ומיד לאחר מכן נעלם במים. הוא סיפר שיצא להזעיק עזרה, ולמקום הגיעו מיד כוחות שיטור ימי, מסוק וכוחות גדולים שלאורך כל הלילה, ועד לרגע זה מבצעים חיפושים, הגיעו גם בני משפחה חברים ואזרחים שביקשו לסייע. הבוקר סמוך לשעה 10 צוות מד"א שנכח במקום האירוע חבר לשיטור הימי שמשה מהים צעיר כבן 25 ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו".