רוכב אופניים כבן 30 נהרג היום (שבת) מפגיעת רכב בכב בכביש 581 סמוך ללהבות חביבה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, ובהמשך נפטר מפצעיו. המשטרה ממשיכה בחקירת התאונה.


חובש רפואת חירום במד"א אמג'ד גנאים סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופניים שוכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת עם פגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה והוא פונה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ במצב קשה ולא יציב".

בתוך כך, גבר כבן 40 נהרג ואדם נוסף נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 784 סמוך לחנתון שבגליל התחתון. צוותי מד"א פינו במסוק את הפצוע לבית החולים רמב"ם בחיפה.

חובש בכיר במד"א איאד היבי, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. מעוצמת התאונה אחד מהרכבים שהיו עם פגיעות קשות עלה על מעקה הבטיחות והרכב השני היה במרכז הכביש. שני הנהגים נלכדו ברכבים כשהם סובלים מפגיעות. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות, גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו והפצוע השני היה בהכרה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה והוא מפונה במסוק לבי"ח".