כמעט טרגדיה במעלות תרשיחא. שני פועלים בשנות ה-30 לחייהם נפצעו הבוקר (שני) באורח קשה לאחר שהמנוף עליו היו קרס מגובה של 15 מטרים בחניון מרכז מסחרי בעיר. הפצועים פונו למרכז הרפואי גליל מערבי בנהריה עם פגיעות רב מערכתיות והם עוברים טיפול בחדר הלם. 


.


התאונה אירעה ככל הנראה, במהלך תליית פרסומות. שני הפצועים חולצו על ידי אנשי כבאות והצלה. הפרמדיקים של מד"א אמיר בוהדנה ושקד אנקונינה סיפרו: "כשהגענו ראינו את משאית המנוף עומדת עם זרועה פתוחה ובסמוך אליה את הפועלים בהכרה כשהם לכודים בתוך סל המנוף שקרס ונפל מגובה של כ-15 מטר. תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי שניסרו את הסל ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לפצועים טיפול רפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות לשיכוך כאבים. מיד כשהם חולצו העברנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם במצב קשה ויציב לבית החולים".



משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה בשיתוף חוקרי תאונות עבודה של משרד העבודה והרווחה.

בחודש יוני נהרג פועל בן 44 מבועיינה נוג'ידאת, לאחר שנפגע ממנוף המוטען על משאית באתר בנייה ברחוב יוסי בנאי בקריית מוצקין. לזירה הוזעקו צוותי רפואה שמצאו אותו במצב אנוש כשהוא סובל מחבלות רבות ומפגיעה רב מערכתית. מותו נקבע מאוחר יותר, לאחר שפונה לבית החולים רמב"ם שבעיר חיפה.