בת אל, בתה של סימונה מורי שרצחה את בעלה המתעלל ותשוחרר מהכלא לאחר 22 שנות מאסר סיפרה היום (רביעי) על תחושותיה בראיון ב"כאן ב'": "אמא מאוד התרגשה ובכתה. אני מעריצה אותה על מי ומה שהיא".
היא היתה בכלא במשך 22 שנים. במהלכן היא גידלה אותך ואת אחיך והיום היא בקשר עם הנכדים מרחוק. מה את חושבת שהיא הכי רוצה לעשות כשתשתחרר?
"לחבק את הנכדים חזק חזק ולהגיד שהפעם סבתא לא הולכת לשום מקום. היא תצא עוד כמה שעות. היא תעשה טופס טיולים, תיקח כמה תמונות. את הבגדים היא בטח לא צריכה. נחגוג את ראש השנה ביחד".

"אמא שלי היא מודל להערצה, היא יודעת למגנט אנשים בזכות האנרגיה שלה והכוחות העצומים", ציינה, "היא מחזקת אנשים, אפילו את האסירות. אמא היתה באגף שיקומי ולא סתם הערצתי אותה כל השנים". לדבריה, אמה לא מרבה לשוחח על קורותיה מאחורי הסורגים. "היא לא רצתה להכאיב לנו אז דיברה פחות. המאבק שלה התחיל אחרי שחרורה של דלאל דאוד. אמא אמרה שזה הדבר היחיד שיכול לעזור לה, היא פנתה אליהן, לאלה שנאבקו עבור דלאל", סיפרה, "היא רצתה שישמעו את הזעקה שלה מבעד לחומות. נשים שמתאחדות יכולות לזעזע את המדינה ולשבור חומות".
מורי הוסיפה: "אני לא אשכח בחיים את הנשים שעזרו לה ונאבקו עבורה. הן נשים מדהימות. זה קרה בזכותן". היא סיכמה את דבריה ואמרה כי "מי שקרוב לאמא שלו צריך להעריך כל יום כזה, ומי שחיה עם בעל מתעלל, כמו שקרה לאמא שלי, היא צריכה לקום וללכת".