לרגל השנה החדשה ניסים משעל שוחח עם שדרני רדיו 103fm על השנה שחלפה וביקש שיבחרו את איש השנה שלהם. מגישי 'מועדון ארוחת הבוקר' שי גולדשטיין ולאה לב בחרו ברועי בר נתן ואלי פיניש, ואפילו נתנו מקום של כבוד לקומיקאי שחר חסון.
לאה: "איש השנה שלי הוא רועי בר נתן חד וחלק. זה אדם מוכשר בטירוף, מצחיק וחקיין מצוין". 
שי: "אני מסכים על כל מה שהיא אומרת על רועי בר נתן אך הוא לא איש השנה שלי. בשבילי אלי פיניש הוא איש השנה. הוא מצחיק אותי נורא. יש משהו בדמויות שהוא עושה שתמיד מתעלות מעל חקיינים אחרים. החיקוי שלו לשימי תבורי ב'ארץ נהדרת' זה ענק, את אלי ישי הוא עושה מדויק. אגב, אם אני צריך לבחור את האחרון שיהיה ברשימת אנשי השנה בסאטירה, אני אבחר בליאור שליין".

 
במהלך השיחה נזכר שי בעבר המשותף של ניסים משעל ושלו: "לפני 20 שנה, בתחילת שנות ה־2000 ניסים משעל הגיש את משעל חם ב'רשת' ואחריו שודרה התוכנית שלי ושל דרור. בסוף כל תוכנית של משעל חם ניסים היה מראה קטע מהתוכנית שלנו שבאה מיד אחריו. זה היה בשבילי כבוד גדול. זה ריגש אותי בטירוף".
 
על הסאטירה בישראל והמהפכות שעברה השנה סיפר: "אני חושב שהסאטירה בישראל פשטה את רגלה. אין יותר סאטירה בארץ. לארץ נהדרת יש נגיעות של סאטירה. אמרו לי פעם שאם אני והבן שלי יכולים לשבת ולראות את אותה התוכנית - זו לא סאטירה. סאטירה, אם אינה בוטה וכואבת היא לא באמת סאטירה בעיני. לאה גדלה בדור בו הסאטירה התרככה".
 
לאה הסכימה עם שי אבל רק חלקית: "עדיין יש לפעמים רגעים ב'ארץ נהדרת' שאני תופסת את עצמי ואומרת וואו. לדעתי עדיין יש המון הומור בישראל. בעיני אגב שחר חסון גם יכול להיות איש השנה. הוא ניפץ את התחום, מעלה סרטוני סטאנד אפ כל שבוע ומפציץ ב'ארץ נהדרת'. הוא מחקה את עמיר פרץ ואיתמר בן גביר וזה מדהים". שי הוסיף: "שחר עבר תהליך מדהים. הוא עבר מההומור של בתי הספר להומור של הגדולים אבל אני לא יכול לקחת את מה שכבר נתתי לאלי פיניש".