הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח מיכל סלה ביום חמישי במוצא: אלירן מלול, בן 34, במקור מבאר שבע. מצבו של מלול, שפונה ביום חמישי עם דקירות על גופו לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים, השתפר והוא שב להכרה היום (ראשון). בעקבות הרצח המזעזע של סלה, פרסמה אחותה, לילי בן עמי, פוסט ברשת ובו דברים מטרידים מאוד שאמר מלול, בעלה של מיכל, החשוד ברציחתה. לפי האחות, מלול אמר לאחרונה: “הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן”.



בן עמי התייחסה בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM לפוסט שכתבה ואמרה כי "ניסיתי לחשוב מה היה, להבין, אם היה משהו שיכלתי לראות וכתבתי את המשפט הזה".


באיזה הקשר הוא אמר את הדברים?

"אני מעדיפה שלא. זה אישי מדי".


בסדר גמור. מה שלומכם? מה שלום התינוקת?
"התינוקת בסדר גמור. היא שמחה אך מסתכלת לצדדים כל הזמן. שלחו לנו מלא חלב אם, אנחנו לא צריכים יותר. יש לנו 10 נכדים, היא העשירית והבת הבכורה של הזוג, בת 8 חודשים".
 
מה אתם לומדים? מה יכול להיות שהיה שם?
"המשטרה חוקרת. אנחנו לא יודעים מה היה".
 
ספרי לנו על אחותך.
"הייתה אדם טוב לב ושמח. היא טרפה את החיים. אהבה לרקוד. היא כל הזמן רק חיפשה לעזור. משאלת החיים שלה זה להפיץ שמחה בעולם. היא כל הזמן הייתה חיובית. אם מישהו היה קצת עצוב היא הייתה ניגשת. הייתה לה רגישות נדירה וחיובית. זה פשוט לא ייאמן שזה דפק על הדלת שלנו. אנחנו משפחה ברוכת מזל, שפע ובריאות ברוך השם. אם זה קרה לנו זה יכול לקרות לכל משפחה. זה קרה לה בסלון הבית שלה בצורה כל כך אכזרית. זה יכול היה להימנע אם התוכנית הלאומית נגד האלימות כלפי נשים שהמדינה משנת 2016 לא העבירה לה את הכסף, הייתה יוצאת לפועל. למה הם מחכים?"

סלה ז"ל. צילום: פייסבוק

 
היה משהו מתריע? הוא נהג כלפיה באלימות קודם?
"הוכנו כמו רעם ביום בהיר. אני אשת חינוך מהתחום ומכירה את הכל. זה היה פשוט כרעם ביום בהיר".
 
כזכור, סלה בת ה־32 הובאה שלשום למנוחות במושב הולדתה הסמוך בית זית. במקביל האריך שופט בית משפט השלום בירושלים ירון מינטקביץ בשבעה ימים את מעצרו של הבעל בן ה־34. השופט ציין בהחלטתו כי קיים חשד ברור הקושר את החשוד למעשה וכי עולה ממנו סכנה ברורה. עם זה, הוא לא קיבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בעשרה ימים.

בית המשפט התייחס בהחלטתו לעמדת עו”ד עידן גמליאלי מהסנגוריה הציבורית, שטען כי לא שוחח עם החשוד לאחר שעבר ניתוח לתפירת החתכים בגופו. הרצח המזעזע נחשף ביום חמישי בערב, כאשר שוטרים ופרמדיקים של מד”א הוזעקו לאחת הדירות בשכונת מוצא בירושלים על ידי שכן. זאת לאחר ששכנו הגיע אליו עם סימני דקירה על גופו, ובידיו בתו התינוקת. השכן סיפר לחוקרי המשטרה כי שכנו התדפק על דלת ביתו, מסר לו את התינוקת, ביקש שישגיח עליה וכשדם זב מגופו חזר לביתו, שם התמוטט.