כבישים אדומים: עשרה הרוגים ב־2019 בתאונות בנגב

כבישי הדרום ממשיכים לגבות מחיר דמים כבד, ותושבי האזור דורשים מהרשויות לפעול למניעת טרגדיות נוספות. מנכ”ל עמותת אור ירוק: "הופכים למלכודת מוות"

תאונה בנגב, ארכיון.
תאונה בנגב, ארכיון. | צילום: דוברות מד"א

ארז קיטה, מנכ”ל עמותת אור ירוק, הוסיף: “כבישי הדרום הם החצר האחורית של מדינת ישראל. כבישים רבים סובלים מהזנחה רבת שנים ומתשתיות ישנות שאינן סלחניות לטעויות הנהג. כבישים רבים הם בעלי נתיב אחד לכל כיוון, ללא הפרדה בין הנתיבים, נתון שהופך אותם למלכודות מוות לנהגים, בדיוק כפי שקורה בכביש 90. למרות התאונות הקטלניות הרבות שאירעו בשנים האחרונות בכביש, עדיין לא נעשתה פעולה שתגביר את בטיחות משתמשי הדרך, וזאת למרות ההבטחות של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. הגיע הזמן לשפר את התשתית בכבישי הדרום, ובעיקר להקצות יותר ניידות ויותר שוטרים להגברת האכיפה והנוכחות המשטרתית, אשר תמנע עבירות תנועה שמסכנות את החיים של כולנו”.

תגיות:
נגב
/
הקטל בדרכים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף