גבר בן כ-50 נפגע באורח קשה ושלושה נפגעו באורח קל משאיפת עשן, בשריפה שפרצה הבוקר (רביעי) בבניין מגורים ברחוב בן יהודה פינת הלל בירושלים. כוחות מד"א ביצעו פעולות החייאה בפצוע האנוש ופינו אותו לבית החולים שערי צדק כשהוא מורדם ומונשם ובמצב לא יציב, קודם לכן דווח על אישה שחולצה גם היא מדירה בוערת, אולם לא נמסר מה מצבה. שלושה מהפצועים פונו לבית החולים, אישה אחת, שנפגעה קל, סירבה להתפנות. 



פראמדיק מד"א רפאל הרבסט, סיפר: "מהקומה העליונה בבניין היתמר עשן רב. בסיוע כוחות הכיבוי הגענו אל נפגע כבן 50 ששאף עשן, והיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה, וכשליבו שב לפעום, הרדמנו והנשמנו אותו, ופינינו אותו במהירות לבית החולים, כשמצבו קשה ולא יציב. הנפגעים הנוספים חולצו על ידי מכבי האש וטופלו על ידנו כשהם במצב קל ובהכרה מלאה".


בזירה פעלו שמונה צוותי כיבוי אש, ומדיווח של לוחמי האש בזירה, יש שריפה מפותחת בקומה העליונה בבניין, ועשן כבד בכל הבניין עד שהשיגו שליטה על האש. אחת מדיירות הבניין תועדה זועקת לעזרה: "נו כבר, הצילו, אני נשרפת!".


מן המשטרה נמסר כי "כוחות משטרת ישראל פועלים כעת בשריפה בבניין ברחוב בן יהודה 11 בירושלים. השוטרים ולוחמי האש פעלו לפינוי כלל הדיירים במקום ולהרחיקם ממקור הסכנה, במקביל לפעולות הכיבוי. עד כה חולצו מספר בני אדם במצב קל ופצוע אחד במצב קשה. השוטרים פועלים על מנת לאפשר לכוחות החרום והכיבוי לפעול במקום ולשמור על צירי פינוי נפגעים".