בבית הספר לחינוך המיוחד "אורים" בבאר שבע התקשו לקבל את הבשורה על מותו של חגי זבלבסקי בן ה-19, שנהרג הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים באיבים ביחד עם המלווה שלו, ציון פרץ בן ה-70. מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך, רם זהבי, אמר כי "התאונה הטרגית גבתה מחיר חיים כבד. בשם המחוז כולו אנו שולחים תנחומים למשפחה, לסגל החינוך ולקהילה הרחבה ומשתתפים בצערם על האובדן. בשיתוף עם הרשות המקומית נעניק למשפחות את הסיוע הנדרש בשעתן הקשה. ליבנו עם משפחות ההרוגים, מן השמיים תנוחמו", אמר זהבי.

בתוך כך, מחוז הדרום במשרד החינוך העמיד לרשות בית הספר צוות של פסיכולוגים ויועצים שמעניקים תמיכה וליווי לצוות ההוראה, לתלמידים, להורים ולמשפחות.

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מסרה כי מתחילת השנה נהרגו 260 בני אדם לעומת 235 בתקופה המקבילה אשתקד, וכי מתחילת שנה התרחשו 38 תאונות קטלניות במעורבות משאיות, בהן נהרגו 45 בני אדם, ואשר מהוות כ-17% מסך ההרוגים הכללי.

זבלבסקי ופרת נהרגו הבוקר בתאונת דרכים קשה בין משאית למונית בצומת איבים שבעוטף עזה. מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה עולה כי הגורם לה הוא אי מתן זכות קדימה של נהג המונית, שנכנס לצומת. נהג המונית נפצע באורח בינוני בתאונה והועבר לטיפול בבית החולים.

מאז יציאתו לפנסיה ממפעל 'אסם' לפני שלוש שנים, הוא עבד כמלווה הסעות של ילדים הלומדים בחינוך המיוחד מטעם המועצה האזורית שער הנגב. "הוא נהרג מאושר, כשעשה את הדבר שהכי אהב - ללוות את זבלבסקי מקיבוץ אור הנר, אותו ליווה מדי יום, למוסד החינוכי שלו בבאר שבע", ספד לו בעיניים דומעות בנו אלעד בשיחה עם "מעריב אונליין", "אבא היה אדם מוכר בכל העיר שדרות, ואחד ממקימי העיר. אבא אוהב, בעל מחבק וסבא נעים לכל הנכדים שלו. איש צדיק".

אלעד הדגיש, כי מקום בו התרחשה התאונה שגבתה את חיי אביו, התרחשו בעבר תאונות דרכים רבות. פרץ, שהותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ו-11 נכדים, יובא למנוחות בבית העלמין בשדרות בשעה 16:00 אחר הצהריים. זבלבסקי יובא למנוחות מחר בשעה 10:30 בבית העלמין בקיבוץ אור הנר. 
 
מהמועצה האזורית שער הנגב נמסר: "מועצה אזורית שער הנגב מתאבלת על מותם בטרם עת של חגי זבלבסקי ז"ל מאור הנר וציון פרץ ז"ל, עובד מועצה תושב שדרות, שנהרגו הבוקר בתאונת דרכים בצומת איבים. חגי ז"ל היה חבר קהילה אהוב ועטוף. ציון ז"ל, עובד מועצה מזה שלוש שנים, היה מלווה הסעות מסור. יהי זכרם ברוך".