תאונה קטלנית בכביש 6: בת 12 ואמה שהייתה בהריון נהרגו, העובר במצב קשה


אם ובתה בת ה-12 נהרגו בתאונת דרכים קטלנית בה היו מעורבים 10 בני אדם שאירעה היום (שבת) בין רכב מסחרי לרכב פרטי בכביש 6 לצפון, סמוך למחלף בן שמן. גורמי רפואה הצליחו ליילד את האם, שהייתה בהריון מתקדם, והעובר הועבר לקבלת טיפול רפואי במצב קשה.



לידיעה המלאה

תאונת דרכים בכביש 6. צילום: מד"א



טרגדיה בחופשה: תינוקת נפטרה במהלך טיסה מתאילנד



טרגדיה בדרך הביתה: תינוקת בת שנה נפטרה הבוקר במהלך טיסה חזרה מתאילנד לישראל, לאחר שנקלעה למצוקה נשימתית באוויר. על פי דיווח הטייס במטוס האיירופלוט, שהמריא מפוקט והיה אמור לנחות במוסקבה, במהלך הטיסה סמוך לעיר קזאן הפסיקה התינוקת לנשום. הטייס החליט בשלב זה לבצע נחיתת חירום, וצוותי הרפואה והחירום בשדה התעופה ניסו להעניק לתינוקת טיפול רפואי, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.



לידיעה המלאה



מטוס איירופלוט, ארכיון (צילום: רויטרס)



גבר נפצע קשה בתאונת אומגה בגלבוע



גבר בשנות ה-30 לחייו נפצע באורח קשה במהלך פעילות באומגה באזור הגלבוע - מצוק גפת, במסגרת יום כיף לעובדים בחברה בה הוא עובד. הגבר, תושב נצרת, פונה במסוק לבית חולים רמב"ם בחיפה.



לידיעה המלאה



חילוץ פצוע מפעילות אומגה (צילום: תיעוד מבצעי כבאות)



נסראללה על ההפגנות בלבנון: "חרירי מתחמק מאחריות, העם לא יסבול מסים חדשים"



המשבר בלבנון: מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס הבוקר (שבת) לגל ההפגנות ששוטף את הלבנון בעקבות המשבר הכלכלי במדינה, וקרא לראש ממשלת לבנון סעד אל חרירי להציג "אג'נדה חדשה ורוח חדשה", למדינה. אמנם במהלך הנאום הביע נסראללה תמיכה בממשלה, הוא תקף אותה ואת חרירי העומד בראשה, והאשים אותה בבריחה מאחריות בנוגע למשבר. חרירי נשא אמש נאום לאזרחים, בו התייחס למחאה במדינה. עד כה דיווח על עשרות פצועים והרוגים - בין היתר שני הרוגים ומספר לא ידוע של פצועים מירי חי בטריפולי, וכן מפגין שהצית עצמו למוות בבעלבכ. "אני מרגיש בכאב של הלבנונים, ואני תומך בכל הפגנה בדרכי שלום", אמר חרירי בפתח דבריו, "הרפורמה שאנחנו רוצים אין פירושה העלאת מסים, אלא שינוי החוקים הישנים. ביקשתי מידידי לבנון הבינלאומיים לסייע במימון הרפורמות - והשותפים שלנו לא הציעו פתרונות חלופיים".



לידיעה המלאה



המחאה בלבנון (צילום: REUTERS/Imad Creidi)



פומפאו לג'רוזלם פוסט: "לישראל הזכות לתקוף בסוריה, ארה"ב תעצור את איראן"



השבועות האחרונים במזרח התיכון היו סוערים במיוחד, מהעימות בין איראן לסעודיה - שהסלים לפעולות איבה של ממש, ועד לפלישה הטורקית לצפון סוריה, והסכם שביתת האש בין וושינגטון לאנקרה, במסגרתו הכורדים אמורים להתפנות מאזורי הלחימה. מזכיר ההגנה האמריקאי מייק פומפאו התיישב מול יעקב כץ, העורך הראשי הג'רוזלם פוסט - עיתון שותף של מעריב, שוחח על המזרח התיכון הבוער ועל מדיניות הממשל האמריקאי באזור, וחזר על מחוייבות ארצות הברית וממשל טראמפ לביטחון ישראל.



לידיעה המלאה



מייק פומפאו (צילום: רויטרס)



סוכל ניסיון פיגוע במעבר תאנים סמוך לטול כרם, אין נפגעים ישראלים



מאבטחי רשות המעברים במשרד הביטחון סיכלו אמש ניסיון פיגוע במעבר תאנים, סמוך לטול כרם. מחבל פלסטיני רץ לעבר המעבר כשהוא אוחז בסכין, על פי החשד במטרה לפגוע במאבטחים. אחד מהם ביצע לעברו נוהל מעצר חשוד ומשזה לא עצר, ירה לעברו וניטרל אותו. אין נפגעים ישראלים. 



לידיעה המלאה



סיכול פיגוע סמוך לטול כרם (צילום: רשות המעברים במשרד הביטחון)



ארדואן: "לכדנו חלק מאנשי דאעש ששוחררו, אם אסד יעשה טעויות - נגיב"



נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן אמר כי הכוחות הכורדיים שחררו כ-750 אנשי דאעש בצפון סוריה, וכי טורקיה הצליחה ללכוד 195 מהם. ארדואן הוסיף כי אם משטרו של בשאר אסד "יעשה טעות" בצפון סוריה, טורקיה תגיב. עוד ציין הנשיא הטורקי כי ארה"ב אחראית לוודא שהכורדים יעזבו את אזור הקרבות בזמן הפסקת האש, וכי ישוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על האזור הבטוח בצפון סוריה בשבוע הבא.



לידיעה המלאה



כוחות של צבא טורקיה המוצבים בסוריה (צילום: רויטרס)