דוד ציזנר, אביה של זוהר בת השנה שמתה אתמול במהלך טיסה מתאילנד ככל הנראה כתוצאה מדום לב, נפרד מבתו: "זוהר הייתה ילדה קסומה שהביאה הרבה אור ואהבה לחיינו. לצערנו העמוק המסע המשותף שלנו הסתיים בפתאומיות ואנחנו אבלים וכואבים על כך מאוד. אנו מודים לכל האנשים שמחזקים אותנו בשעתנו הקשה".
"בחזרה מחופשה משפחתית בתאילנד, בדרך לעצירת ביניים במוסקבה, האם שמה לב למצוקה נשימתית של זוהר", סיפר האב. "התבצעו ניסיונות החייאה על ידי נוסעים עם ניסיון ורקע רפואי. צוות המטוס החליט להנחית את המטוס בנחיתת חירום בעיר קאשאן שברוסיה, על מנת לאפשר לצוות רפואי מן הקרקע לבצע ניסיונות החיייאה - לצערנו ללא הצלחה".
עוד כתב האב כי "המשפחה קיבלה סיוע מיטיבי מהקונסוליה, ממשרד החוץ הישראלי, מנציג הקהילה המקומית וכן מחברת הביטוח. המשפחה כרגע עסוקה בהבאת זוהר האהובה לקבורה בארץ".

בפוסט שפרסמה לפני כחודשיים כתבה עדי, אמה של זוהר, כי בתה שסובלת מתסמונת מאוד נדירה: "כרגע ממה שאנחנו יודעים רשומים חמישה מקרים כמוך בעולם, ואין בכלל מחקרים בתחום הזה. אבל אני בוחרת להסתכל על חצי הכוס המלאה של הסיפור הזה, בעיקר לאור ההתקדמות היפה שלך בחודשים האחרונים. למה? כי את זו שתכתבי בעצמך את המחקר שלך, ואת זו שתחליטי כמה ניתן להשיג, ולאן אפשר להגיע עם התמדה ונחישות כמו אלו שמאפיינים אותך כבר עכשיו בתחילת הדרך".