בחטיבת הביניים רודמן בקריית ים שבה למדה הנערה ענת רוזנברג שנהרגה בתאונה הקשה אתמול סמוך למחלף בן שמן
דוד אבן צור סופד לענת רוזנברג. צילום: מקומי
בכביש 6, התכנס היום (ראשון) הצוות החינוכי לשיחות עם התלמידים, חבריה של ענת לספסל הלימודים.
טקס זיכרון לענת רוזנברג. צילום: מקומי

בבית הספר הוקמה פינת הנצחה לזכרה ובעירייה נערכים כדי לסייע וללוות את המשפחה. ראש העיר דוד אבן צור שהגיע אף הוא לבית הספר ספד לענת ואמר כי הכאב של הקהילה כולה הוא קשה מנשוא. "אתמול בלילה קריית ים קיבלה את הבשורה המרה של התאונה הטרגית שלקחה מאיתנו את אירנה ואת ענת", אמר ראש העיר קריית ים, דוד אבן צור, "אנחנו פשוט מסרבים להאמין, זה קשה מאוד". 
שירי בנימין, יועצת בית הספר, סיפרה על ענת: "ילדה מקסימה, שכולה חיוך וכולה לב. תמיד הייתה נכנסת לבית הספר ומאירה את הסביבה שלה. הייתה ילדה חברותית, שהשתתפה בחוגים, הייתה רקדנית. ילדה פשוט מקסימה, נעימה, עדינה, שקטה. כל כולה היה רק נתינה ושמחה. כמה שהייתה שקטה היא הייתה מורגשת. תמיד היו סביבה בנות, חברות טובות שליוו אותה כבר מבית הספר היסודי. המורים מאוד אהבו אותה".

ענת נהרגה אמש בתאונה יחד עם אמה אירנה דובינסקי בת ה-30 שהייתה בהיריון מתקדם. בבית החולים שיבא בתל השומר עדכנו כי קיימים סיכויים קלושים להציל את העובר אשר יולד ואושפז כשהוא במצב אנוש. ד״ר יובל לוי, סגן מנהל בית החולים, אמר כי "הסיכויים להישרדות אחרי החייאה כל כך ממושכת הם קטנים מאוד, אך בכל זאת נלחמים על חייו". 
 
ילדה נוספת, כבת 7, נפצעה באורח קל, וגם בן הזוג של האם נפצע קל. ששת נוסעי הרכב המסחרי נפצעו באורח קל עד בינוני. בן הזוג של האם מאושפז בבית החולים בילינסון. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בן הזוג, שככל הנראה נהג ברכב הפרטי, סטה ופגע מסיבה שאינה ברורה במעקה הבטיחות, ואז הרכב חזר במהירות לכביש ונפגע בעוצמה רבה על ידי הרכב המסחרי שהגיע מאחור. סגן מנהל בית החולים שיבא, פרופ' אמיתי זיו, סיפר אמש שהרופאים נאבקים על חייו של העובר: "חילצנו את היילוד, שבוע 32, בניתוח קיסרי. הוא חולץ במצב של מוות קליני. הצוותים עשו החייאה מלאה והוא חזר לדופק ונשימה, אבל מצבו אנוש. הוא מטופל בטיפול נמרץ ואנחנו נאבקים על חייו. מותה של האם נקבע אחרי הלידה".