תושב השטחים כבן 20 נעצר היום (שני) בחשד להתעללות בתינוקת כבת עשרה חודשים באשקלון. במסגרת פעולות החקירה עלה כי החשוד שהה טרם הדיווח על המקרה יחד עם הפעוטה, ומיד עם הדיווח אודות המקרה עזב את המקום ומאוחר יותר את העיר. הוא אותר ונעצר סמוך לצומת פלוגות והועבר לחקירה במשטרה שממשיכה בחקירת המקרה בה עד כה נעצרו 3 חשודים. מוקדם יותר היום עוכבו לחקירה גם אמה בת ה-22 של הפעוטה ואביה הביולוגי. 
 
כזכור, אמש, סמוך לשעה 23:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על תינוקת כבת 11 חודשים מחוסרת הכרה בבית באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים ברזילי כשהיא במצב קשה, והיא מורדמת ומונשמת. לבקשת בית החולים, בהמשך הלילה צוות מיוחד של מד"א העביר את הפעוטה לביה"ח סורוקה בבאר שבע.
מסורוקה נמסר כי היא הובהלה לחדר ניתוח עם קבלתה בבית החולים כשהיא סובלת מפגיעת ראש קשה מאד. בשעות אלו היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, במצב אנוש והיא מונשמת ומורדמת. לאחר פינויה לבית החולים, המשטרה החלה בחקירת נסיבות המקרה בעקבות חשש להתעללות במשפחה. בעקבות המקרה נעצרו אביה ואמה של הפעוטה, בני 22, והם הועברו לחקירה ראשונית.