"היינו ביחד בירושלים בגן חיות. רצינו להיות ביחד כל המשפחה בחג", סיפר היום (שלישי) סרגיי דובינסקי ששכל את אשתו, את התינוק שנשאה ברחמה ואת בתו בת ה-12 בתאונה הקטלנית בכביש 6. את הדברים אמר דובינסקי לחדשות 13.

אביו של סרגיי, פאבל הוסיף לחדשות 13: "המשפחה הייתה משפחה טובה מאוד, הם אהבו אחד את השני, הם היו כמקשה אחת. איבדנו את כל המשפחה, אירנה, ענת ואת הילד הקטן שאפילו לא הספיק להיות בעולם הזה. משפחתו של סרגיי, משפחתה של אירה, כולנו משפחה אחת"
כזכור, לאחר שבמהלך החג חלה הידרדרות במצבו של התינוק שיולד בסוף השבוע האחרון, במהלך הלילה נקבע מותו בבית החולים, יתר הפצועים מהתאונה, בהם בת נוספת, שוחררו. המשטרה גבתה עדויות מהנוסעים ברכב הטרנזיט, שהיו עדי הראייה המרכזיים לתאונה הקטלנית שבה נהרגו אירנה דובינסקי ובתה ענת רוזנברג. חוקרים ובוחני תאונות הדרכים של מרחב שרון במשטרה, המנהלים את החקירה, חקרו את נהג הרכב הפרטי שבו נסעו שתי ההרוגות, אולם בתום החקירה הוא שוחרר, מאחר שבשלב הראשוני לא עלה ממצא שיש בו כדי לדרוש את מעצרו. הנהג עבר בדיקת שכרות אולם לא נמצאו ממצאים חריגים. בדיקת דם נשלחה לבחינת מעבדה ותוצאותיה יתקבלו בימים הקרובים.
במשטרה בודקים מצלמות הפרוסות על כביש 6 ותרים אחר עדי ראייה נוספים שחלפו במקום בעת התרחשות התאונה. המטרה היא להתחקות אחר ממצאים וראיות שיובילו להבנה הסיבות לסטיית הרכב הפרטי במהלך הנסיעה ולהתנגשות במעקה הבטיחות, כשאחר כך חזר לכביש וחתך את נתיב הנסיעה של הטרנזיט שהגיח מאחור.

עוד עורכים בוחני התנועה בדיקת תקינות לרכב, לבחון אם תקלה חריגה הובילה לסטייה. כזכור, אירנה דובינסקי, שהייתה בהריון מתקדם ובתה בת ה־12 ענת רוזנברג, מקריית ים, נהרגו בתאונה הקטלנית בשבת, כתוצאה מהתנגשות של רכב מסחרי ברכבן. בתאונה היו מעורבים עשרה בני אדם. גורמי רפואה הצליחו ליילד את האם ומאז צוותי הרפואה נלחמים על חיי היילוד.
דובינסקי, רוזנברג והיילוד יובאו ככל הנראה למנוחות מחר. טרם נקבע מועד סופי להלוויה, מאחר שממתינים להגעת בני משפחה של האם ואבי הילדה שנהרגה, המתגוררים ברוסיה. רוזנברג למדה בחטיבת הביניים רודמן בקריית ים. הנהלת בית הספר פתחה באופן מיוחד את שעריו שלשום, על אף חופשת החג, כדי לאפשר לתלמידים לשוחח עם הצוות החינוכי ועם גורמים פסיכולוגיים.
שכנים סיפרו כי המשפחה עברה להתגורר בבניין בשכירות לפני כשלוש שנים, ולאחרונה פתחה עסק לחומרי בניין. הם סיפרו: "האמא הייתה בהריון. אישה מאוד נחמדה. הילדות שלה, ילדות יפות, תמיד היו מנומסות ומסודרות. תמיד אמרו שלום. קשה להאמין שקרה להם האסון הזה. אסון קשה מאוד". מתחילת השנה נהרגו 262 בני אדם, לעומת 235 בתקופה המקבילה אשתקד. מתחילת השנה נהרגו 50 ילדים בתאונות דרכים (בגילאי 0־19).