לאור מזג האוויר הסוער הצפוי בשבת הקרובה, חברת החשמל תגברה את כוחות השטח ואת מוקד שירות הלקוחות 103. בחברה שבו והדגישו היום (חמישי) כי "אין אפס הפרעות ונזקים ברשת החשמל" וכי בשל גשמים, סופות ברקים, ברד ורוחות חזקות, יש צפי לנזקים ברשת החשמל ולהפרעות באספקה, וזאת, על אף ההיערכות הנרחבת. 
עוד ציינו בחברת החשמל כי "צוותי העבודה בשטח ערוכים ומצוידים לטיפול בכל נזק, הפרעה ופגיעה, תודלקו ומוכנים לניוד גנרטורים, במות הרמה ומנופים, נמשכות סריקות קווים ועבודות גיזום, מרכזי השירות 103 יפעלו במתכונת מתוגברת ויעברו לטפל רק בנזקים והפרעות, על-פי צורך".

ברשות הטבע והגנים הזהירו מפני הצפה באגני ניקוז ושיטפונות בעוצמה גבוהה בנחלי המזרח ודרום הארץ ואמרו כי חל איסור מוחלט להיכנס ברגל וברכב לאפיק נחל בזרימה עד לירידה מוחלטת של מפלס המים.
מחר ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ובהרי המרכז. קיים חשש קל משיטפונות במדבר יהודה וים המלח. בשבת צפויים ממטרים מקומיים מלווים בסופות רעמים וברד בעיקר במרכז הארץ ובדרומה וקיים חשש משיטפונות והצפות. כמו כן ינשבו רוחות חזקות. לקראת הערב הגשם ייחלש בהדרגה. המערכת הגשומה תתפשט ביום ראשון ובמהלך יום זה צפויים גשמים מקומיים בכל הארץ.

על רקע המערכת החורפית, בין שבת לראשון יתבצע המעבר לשעון החורף. ביום ראשון, בשעה 2.00 לפנות בוקר, יש להזיז את מחוגי השעון שעה אחת לאחור – לשעה 1.00. במשרד הפנים ציינו, כי שעון הקיץ נמשך השנה 210 יום והוא יחל שוב, אור ליום שישי, 27 במרץ 2020.