שני בני אדם מצאו את מותם היום (שבת) בתאונות דרכים ברחבי הארץ. בעקבות כך, מניין הקורבנות על הכבישים בסוף השבוע האחרון עלה לשישה, כאשר גבר בן 60 נהרג לאחר שהתהפך עם טרקטור בשטח פתוח סמוך לטייבה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי היה ללא סימני חיים עם חבלות בפלג גופו העליון וקבעו את מותו.

חובש בכיר במד"א אבי יולין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהג הטרקטור שוכב מתחת לטרקטור ההפוך כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות קשות בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מוקדם יותר היום, נהרגה אישה בת 30 בתאונת דרכים בין רכב פרטי ואוטובוס בכביש 781, סמוך לצומת אבליים. כוחות מד"א שהגיעו למקום האירוע ביצעו בה פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותה. מדובר בהרוגה החמישית בתאונות דרכים במהלך סוף השבוע. 

תאונת דרכים בנתיבי איילון


כמו כן, שלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. שוטרים שהגיעו למקום הכווינו את תנועה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. 

פרמדיק מד"א, דור לב, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי ואוטובוס. נהגת הרכב הפרטי נלכדה בתוך רכבה כשהיא במצב אנוש וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש הענקנו לה טיפול רפואי שכלל הנשמה ומתן תרופות, אבל לצערנו מצבה היה קריטי ולאחר חילוצה וביצוע בדיקות נוספות ונאלצנו לקבוע את מותה. שלושה מנוסעי האוטובוס שסבלו מחרדה טופלו בשטח ופונו במצב יציב לבית החולים רמב"ם".

אתמול נהרגו ארבעה בני אדם בתאונות דרכים בנתיבי איילון, ירושלים ובגליל תוך מספר שעות. בתאונה בירושלים, רוכב אופנוע כבן 30 נהרג כתוצאה מפגיעת רכב פרטי ברחוב אשר וינר בעיר. צוותי הרפואה שהוזעקו למקום קבעו את מותו. 
 
מאוחר יותר נהרג רוכב קורקינט חשמלי כבן 15 בשדרות וייצמן באשדוד לאחר שנפגע מרכב. חובשים ופרמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לביה"ח אסותא בעיר, שם נקבע מותו, המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.
 
בתאונה נוספת שאירעה במקביל נהרג רוכב אופניים חשמליים, תושב דיר אל אסד כבן 14, מפגיעת רכב בכביש 8544 בין תובל לדיר אל אסד שבגליל. בנוסף נפצעו שני אנשים נוספים באורח קל. הנער פונה לבית חולים נהריה במצב אנוש, שם נקבע מותו.

בשעות הבוקר נהרג צעיר בן 25 בתאונת דרכים בנתיבי איילון (כביש 20) ממחלף שמריהו מזרח לכיוון צפון. כיוון החקירה הראשוני הוא כי הצעיר עשה תחילה תאונה עצמית, בה נפגע בראשו ורכבו התהפך אל התעלה הסמוכה. לאחר מכן עלה בחזרה אל הכביש על מנת להזעיק עזרה. המשטרה בודקת האם בשלב זה נפגע מרכב שחלף במקום או שהתמוטט כתוצאה מהפגיעה שספג קודם לכן. הצוותים הרפואיים שהוזעקו למקום מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותו.