על רקע הקמפיין בישראל הקורא לשחרורה, הצעירה הישראלית נעמה יששכר נמצאת כבר 200 ימים בכלא הרוסי. אמה יפה סיפרה הבוקר (ראשון) בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM על שאיפתה לצאת למוסקבה עם מסר של תקווה לנעמה.
"אני נוסעת היום שוב למוסקבה היום ומקווה לקבל אישור לראות את בתי וממשיכה לשדר לה אופטימיות, גם כשאני לא יודעת מה קורה. אני ממשיכה לנסות לחזק אותה נפשית כדי שלא תישבר. אני לא יודעת למי להאמין ולמי לא אך אני חייבת לשמור על נעמה. אני כבר יודעת היום שלא ליפול בפח. בינתיים נעמה עדיין שם", סיפרה יששכר ל-103FM. 
בנוסף, בראיון לערוץ 12 הביעה יששכר את חששה כי הרוסים יעבירו את בתה לכלא מרוחק יותר במדינה. "הפחד שלי זה כמה זמן זה הולך לקחת", אמרה יששכר, "החורף מתחיל והיא שמעה שמועות שכשי עוברים לכלא מרוחק יותר. היא יכולה להגיע לסיביר".


אלי כץ, יהלומן שריצה שמונה שנים בכלא הרוסי, עלה גם הוא לשידור ב-103FM והזהיר את אמה של נעמה מפני הבטחות שקיבל ונותרו ללא כיסוי. "הייתי מציע ליפה לנסות לשדר לנעמה רק אופטימיות. להגיע כל פעם עם שלל תקוות ודברים טובים שעומדים להתרחש. כרגע נעמה חיה מתקווה לתקווה, מפגישה לפגישה ומעידוד לעידוד. היא צריכה לדעת שאנחנו לא חושבים לעזוב ולהזניח אותה ולו לרגע. את המשפחה שלי הוליכו שולל ברוסיה, כשהיא בחרה לשלם כסף לכל מיני גורמים מתוך מחשבה שזה יקדם את השחרור שלי. אלו בדיוק הטעויות שאני רוצה למנוע מנעמה יששכר. דובר על אדם שהכניס המון אופטימיות למשפחה שלי וסיפר שיביא אותי חזרה הביתה תוך כמה ימים", אמר כץ.