תמונתה של שרה דהן, אם משדרות המסוככת על בתה הקטנה תהל שכורעת על הרצפה בעת אזעקת "צבע אדום" וירי המטחים לעבר העיר בערב שבת, שהועלתה לפייסבוק, זעזעה רבים וגררה התייחסות גם בתגובות הפוליטיות. דהן סיפרה הבוקר (ראשון) בראיון לגל"צ על התגובות שקיבלה לאחר הפוסט שפרסמה.

דהן אמרה כי "היו תגובות טובות ופחות טובות. הייתה מישהי שרשמה 'מגיע לכם שאתם עוברים את זה, אתם בחרתם את ראש הממשלה'. גם אם יהיו 20 מבצעים זה לא יעזור. אפשר לשים לזה סוף אבל לא עושים את זה".
"הילדה שלי חכמה, מבינה בדיוק מה קורה. היא נולדה לתוך הסיטואציות האלו ואני כמובן עונה לה, אני לא מסתירה ממנה כלום. יש הרבה כעס שלא מתייחסים אלינו. זאת נקודת המבט שלי וככה אני מרגישה, אני חיה את זה ביום יום. שקלתי לעבור למרכז הארץ אבל לא אעשה זאת לעולם. לא אעזוב את הבית שלי בגלל המצב", הוסיפה .
כזכור, בפוסט שצורף לתמונה המצמררת כתבה האם: "הבת שלי! האושר הפרטי שלי! הילדה הקטנה שהבטחתי לשמור עליה מכל משמר! קפאה במקום ופשוט לא זזה למרות שהייתה בממ"ד!! כל הגוף שלה רעד, היא ננעלה על הרצפה ולא זזה עם הידיים על הראש. ילדה שלי, אני מצטערת כל כך שאת צריכה לעבור את זה! אני פה מחבקת בכל רגע ושנייה".