סגר מעגל: דביר שנרב, שנפצע באורח קשה בפיגוע מטען שאירע במעיין דני שביהודה ושומרון ואף איבד את אחותו שנרצחה באירוע, חזר היום (חמישי) לאמבולנס, אך הפעם בתור חובש ואף נפגש עם מי שהציל את חייו. דביר התחיל  קורס חובשי רפואת חירום במד"א עוד לפני שנפצע בפיגוע, אך פציעותיו הקשות מנעו ממנו להמשיך את הקורס. אך לאחר הטיפול רפואי והאשפוז בבית החולים, החל דביר לשוב לעצמו - ולא ויתר וסיים את הקורס. היום, כאמור, הוא ערך משמרת עם הפרמדיק יובל ערן, שבחודש אוגוסט האחרון הציל את חייו.
דביר סיפר על המפגש המקגש ואמר כי "המשמרת הראשונה באמבולנס של מד"א הייתה יותר מסגירת מעגל עבורי. יד ביד, עם האדם שהציל אותי, יצאנו להציל עוד חיים. תחושת הסיפוק הייתה גדולה מאוד, מעבר למה שניתן לתאר במילים. ולמרות זאת, זה גם החזיר אותי במידה מסוימת לאירוע בדולב, והרגשות היו מעורבים. ההתרגשות והשמחה התערבבו עם זיכרונות קשים, אבל אני מרגיש שהצלחתי להתגבר, ומחכה כבר לעלות שוב למשמרת על האמבולנס".

דביר שנרב בבית החולים, צילום: דוברות הדסה
דביר שנרב בבית החולים, צילום: דוברות הדסה
יובל ערן הוסיף כי "דביר הוא גיבור אמיתי. ידעתי את זה, אבל זה התחזק עוד יותר במשמרת שלו באמבולנס. יש לו כוחות פנימיים מיוחדים, ורצון עז לתרום מעצמו למען האחר. הוא הצליח לשים את המורכבות והקשיים בצד, ולפעול במקצועיות ובמסירות יוצאות דופן. באופן אישי, התרגשתי מאוד לעלות איתו ביחד לאמבולנס, כשאנחנו המטפלים, ואני מקווה שנזכה לצאת ביחד שוב להציל חיים". 

רינה שנרב ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
רינה שנרב ז"ל, צילום באדיבות המשפחה