כתובות נאצה הכוללות ציור של צלב קרס התגלו היום (שבת) באחד הרחובות בשכונה הדרומית בעיר נוף הגליל. ככל הנראה הכתובות רוססו במקום במהלך הלילה. מהמשטרה נמסר כי שוטרים הגיעו למקום ואספו ממצאים וכן נפתחה חקירה בנושא. במשטרה חושדים כי מדובר במעשה קונדס של ילדים. מהעירייה נמסר כי הם החלו בפעולות לניקוי הכתובות המדוברות.
הכתובות מתגלות לאחר שאתמול בערב רוסס צלב קרס על אמבולנס של מד"א ברחוב ההגנה בתל אביב. לאחר שהתגלה הסמל הנאצי, הגיש הצוות הרפואי תלונה למשטרה על האירוע. מהמשטרה נמסר כי עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה אודות המקרה. ממגן דוד אדום נמסר כי בארגון "רואים בחומרה רבה את המקרה, שיש בו כדי לזעזע כל אזר בישראל", ומנכ"ל הארגון, אלי בין, הוסיף כי "מי שביצע את המעשה הנפשע והדוחה הזה ידע בדיוק את משמעות מעשיו ויש להתייחס לכך במלוא החומרה ובאפס סובלנות".
חובש בכיר במד"א ליאוניד פיסמן סיפר: "קבלתי קריאה על אשה שחשה ברע, הגעתי למקום ועליתי עם הצוות לדירה להעניק טיפול רפואי, כשהורדנו את החולה והגענו לאמבולנס, הזדעזענו , הבחנו על סמל המגן דוד על דופן האמבולנס צלב קרס שרוסס. פינונו את החולה לבמשך טיפול בבית החולים וניגשנו להתלונן במשטרה. לא האמנתי שכזה דבר יכול לקרות , זה פשוט מזעזע".