חשד להתעללות והזנחה במשפחתון שפעל בדירת מגורים בעיר לוד שבשפלה. שופט בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) את מעצרן של בעלת המשפחתון והסייעת בשלושה ימים. הפרשה החלה לאחר שאמו של פעוט שהגיעה לאסוף את בנה הפעוט מהמשפחתון שבו הוא שהה, נחרדה לשמע צעקות שבוקעות מהמשפחתון והדבר עורר את חשדה.
 
האם, שזיהתה סימנים על בנה והבחינה בהתנהגות חריגה אצלו, החלה להתעמת עם בעלת המשפחתון, ובשלב מסוים לאחר שהבינה כי ההתנהלות במקום אינה לרוחה מיהרה לפנות למשטרה שפתחה בחקירה. במסגרת זו אספו חוקרי מרחב שפלה סרטונים ממצלמות אבטחה, עדויות ותיעוד נוסף הקושר את בעלת המשפחתון וסייעת שעבדה תחתיה כאחראים למעשי התעללות והזנחה בפעוטות תוך שהם נוהגים כלפיהם באגרסיביות. 
 
עם הממצאים שנאספו, ביצעו החוקרים את מעצרן של בעלת המשפחתון והסייעת והן הובאו לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלאו. חוקרי המשטרה הגיעו למשפחתון ואספו תיעוד של מצלמות האבטחה וכן את מכשיר ההקלטה (DVR) על מנת לבחון האם מדובר באירוע חריג או שמא, הונצחו על ידי המצלמות  אירועים נוספים הקושרים את השתיים למעשים המיוחסים להן.
 

במשטרה יבחנו בקפידה את סרטי האבטחה ויפנו אל ההורים שילדיהם יימצאו בסרטונים. כמו כן בודקים במשטרה מקרה בו פעוט מראשל"צ הגיעו אתמול לתחנת המשטרה בשפלה וטענו כי עלה חשד שבנם נפגע מהתנהגות אגרסיבית של המטפלת והסייעת. ההורים הציגו לחוקרי המשטרה ממצא שקושר לכאורה את החשודות לטענות. שוטרים הגיעו למשפחתון, אספו ממצאים, וככל הנראה גם תיעוד המחזק את החשד נגדן.