סגירת המעגל של בני הזוג ג'ונה וג'ו ברוק: לפני 36 שנה המתין ג'ונה ברוק, צעיר יהודי בן 18, בנמל התעופה קנדי בניו יורק לטיסה של חברת אל־על לנמל התעופה בן־גוריון. הוא פגש שם במקרה חבר שהגיע ביחד עם אחותו ג'ו, שאותה ליווה לקראת אותה טיסה. ההיכרות בין ג'ונה לג'ו הובילה בהמשך לחתונה ולהקמת משפחה בארה"ב, ואתמול סגרו בני הזוג מעגל כאשר עלו לטיסת אל־על לישראל, הפעם כעולים חדשים.
 
ברוק סיפר שבמהלך אותה טיסה בשנת 1983 לישראל ישבה ג'ו שני מושבים מאחוריו, ובכל פעם שהוא הלך לחלק האחורי של המטוס לעשן (אז מותר היה לעשן בטיסות) עיניו פגשו את עיניה - ושניהם הבינו שמתחיל סיפור אהבה. במהלך השהות בישראל הם אכן העמיקו את היכרותם ובילו יחד, וכשחזרו לניו יורק התארסו ולאחר כשבועיים התחתנו.
 
במהלך השנים נולדו לג'ונה וג'ו ארבעה ילדים ותשעה נכדים. הם התגוררו בתחילה בניו ג'רזי ובהמשך עברו לשיקגו, שם ג'ונה הקים בית אבות גדול בבעלותו. לפני כשלוש שנים עשה הבן שלהם שלדון עלייה לישראל יחד עם משפחתו והוא מתגורר בתל אביב, וכעת ההורים הולכים בעקבותיו. 
 

טוויסט מעניין בעלילה התרחש לפני כשבועיים, כשג'ונה הגיע לקבלת הפנים החגיגית שמנכ"ל אל־על גונן אוסישקין ערך יחד עם מושל מדינת אילינוי לרגל השקת הקו החדש של החברה בין תל אביב לשיקגו. בקבלת הפנים פגש ג'ונה את המנכ"ל אוסישקין וסיפר לו על העלייה המשפחתית הקרובה לישראל בעקבות ההיכרות בטיסת אל־על. ואכן, במהלך הטיסה מארה"ב שנחתה אתמול בבוקר בנתב"ג הפתיע צוות הדיילים את ג'ונה וג'ו עם עוגה מרשימה שעליה נכתב "ברוכים הבאים לישראל", ואף שרו להם "הבאנו שלום עליכם".