עיתונאי כאן 11 יואב קרקובסקי ספג אמש אלימות פיזית ומילולית במהלך עצרת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ברחבת המוזיאון בתל אביב. "באתי על מנת לבצע את עבודתי העיתונאית מתוך שליחות כדי להביא את קולם של המפגינים. שוחחתי עם אנשים והסתובבתי עם חברי הטוב שמעון ריקלין", תיאר היום (רביעי) קרקובסקי את פרטי האירוע בראיון לתוכנית 'פתחי וזמרי בעם' ברדיו גלי ישראל, "מרגע שנדלקו הזרקורים שלנו בכאן 11 - בבת אחת האווירה השתנתה. היו כמה קריאות מאוד קשות כלפינו וברגע שנפתח השידור הייתה אלימות שכמותה לא פגשתי הרבה מאוד שנים ואני 23 שנה עיתונאי, סיקרתי מאות הפגנות".
"בהפגנה כזו במתחם אזרחי, פוליטי, לא נתקלתי", אמר קרקובסקי והוסיף: "היו אנשים שם שהיו די בהלם. זו הייתה אלימות שנמשכה הרבה מאוד זמן. כבר עברתי אירועי אלימות אבל זה היה מאוד ממושך. היו קריעת כבלים, דחיפות, בעיטות. אנשים ניגשו אלי בהלם ממה שהם ראו. המשטרה הייתה מאוד קרובה והם לא עשו כלום". "המסר של ההפגנה הזו הוא ראוי שיישמע, אבל ברגע שאנחנו מדברים על מה שהיה בהפגנה בגלל אירוע אלים - האירוע איבד את מטרתו", ציין הכתב.
 ההפגנה אמש נערכה תחת הכותרת “לשמור על המדינה ולעצור את ההפיכה השלטונית”. בניגוד להערכות המארגנים שינהרו לאירוע רבבות, הגיעו רק כמה אלפים. זאת ועוד, אף שרוב חברי סיעת הליכוד קיבלו פנייה מלשכת ראש הממשלה שבה הודגשה חשיבות האירוע והשתתפותם בו, רוב השרים והח"כים בחרו להדיר רגליהם ממנו.

בכירי הליכוד היחידים שנכחו בעצרת היו מקורבי נתניהו, השרה מירי רגב וח"כ מיקי זוהר. האחרון טען בדברים שנשא באירוע כי "מערכות האכיפה נפלו קורבן לשמאל. לא ניתן לשקר לנצח את האמת. נתניהו הביא אותנו להישגים שלא היו מקום המדינה. ומה נתנו לו? חקירה! לא אשתוק, גם אם אהיה הבא בתור".
רגב אמרה בנאומה: "שלטון החוק אינו מעל החוק. החוק הוא שווה לכולם, אין דין אחד לאדם כזה ודין אחד לאדם אחר. תמיד אמרנו שיש שופטים בירושלים. אתם - אזרחי מדינת ישראל - תקבעו מי יעמוד בראש המדינה הזאת. הקול שלכם - גם הוא פסק דין חלוט. לא ישתיקו אותנו".
 
המפגינים הניפו שלטים רבים שבהם נכתב בין היתר "נתניהו העם איתך", "לעולם לא תצעד לבד", "די לרדיפה", "ביבי מלך ישראל חי חי וקיים", "דרושה ועדת חקירה מחו"ל" ו"העם דורש לחקור את החוקרים". גורמים במפלגות החרדיות סיפרו כי בימים האחרונים פנו אנשי לשכת ראש הממשלה לכמה מחברי הכנסת החרדים בבקשה לפרסם קריאה לציבור החרדי להשתתף בהפגנה. לדברי הגורמים, הבקשה נדחתה.
 
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, מתח אתמול ביקורת על הפגנת התמיכה בנתניהו. "הזכות להפגין וחופש הביטוי – אלו נשמת אפה של הדמוקרטיה. בדמוקרטיה בריאה לכל אדם יש זכות להביע את דעתו באופן חופשי. אבל בדמוקרטיה בריאה ראש ממשלה לא מארגן הפגנה נגד מערכת אכיפת החוק שעליה הוא אחראי".
גם יו"ר סיעת העבודה־גשר, ח"כ איציק שמולי, יצא בחריפות נגד המסרים שעלו בהפגנה ואמר: " זו הפגנה שדגל שחור מתנוסס מעליה בשל הכותרת שניתנה לה. לא הגנה מפני הפיכת השלטון יש כאן, אלא ניסיון התבצרות בתוכו, תוך ניסיון בוטה ומסוכן להרעיל את ההמון בתיאוריות קונספירציה, שקרים והכפשות ולהמרידו כנגד מוסדות המדינה".
 
ח"כ שמולי הוסיף והדגיש: "העובדה שראש הממשלה עוסק כבר יומיים בארגון הסעות והמרצת מפגינים, במקום בבעיית המיגון של שני מיליון אזרחים או בקריסת בתי החולים, רק מוכיחה שאינו מסוגל להפריד בין מצבו האישי לתפקודו הציבורי״. יו"ר מרצ לשעבר, ח"כ זהבה גלאון, צייצה אתמול: "(אני) נותנת שעתיים עד שבבלפור יתחילו לתדרך שההפגנה בעצם אורגנה על ידי גדעון סער כדי להביך את נתניהו".