גבר כבן 70 חולץ היום (רביעי) מדירה בקומת קרקע של בניין מגורים ברחוב ארתור הנטקה בירושלים, שעלתה באש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום, כשמצבו הוגדר אנוש, וביצעו בו פעולות החייאה, בסופן נקבע מותו. בכבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים פתחו בחקירה לבירור נסיבות הדליקה.
חובש רפואת חירום על אופנוע מד״א ירון נתן, סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו שריפה בבניין מגורים, עשן יצא מחלונות הדירה ומתחת לדלת שהייתה נעולה. לאחר שלוחמי האש פרצו את הדלת, בכניסת הדירה שכב גבר כבן 70 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וכשסימני כוויות נרחבות בגופו. התחלנו מייד בביצוע פעולות החייאה, אך בהמשך נאלצנו לקבוע את מותו״.
 
טפסר משנה רוני סונינו מפקד תחנת כבאות והצלה "הבירה" שפיקד על האירוע הוסיף: "דווח לנו על שריפה בבניין ברחוב הנטקה, הזנקנו למקום ארבעה צוותי כיבוי מתחנות כבאות והצלה הסמוכות. בתוך זמן קצר הגענו למקום וזיהינו להבות הבוקעות מדירה בקומה התחתונה של בניין בשכונה לוחמי האש, חדרו דרך האש והעשן אל תוך הלהבות והחלו בסריקות לאיתור לכודים. לאחר זמן קצר ביותר, איתרנו אדם לכוד באחד החדרים וחילצנו אותו לאחור להמשך טיפול רפואי של מד"א, לצערנו לאחר זמן קצר, נמסר לנו כי האדם לא שרד לאחר שנפגע אנושות מן השריפה".
ביום שישי האחרון רפאל ואלעזר אוחנה, בני שלוש וחמש מנתניה ניספו בשריפה שפרצה בכניסת השבת בביתם. גורמי כבאות והצלה ציינו כי מוקד השריפה היה מיטה בחדר שינה ללא חלון ועם גג פח, שנראה כי נבנה באופן מאולתר בין שני בתים. מהדו"ח שפורסם עולה כי הסיבה לשריפה הייתה כשל חשמלי במנורת לילה מעל למיטה. עוד נמסר כי "התקנת גלאי עשן היתה מצילה את הילדים ומונעת טרגדיה קשה".

הם הובאו למנוחות בלילה שבין שבת לראשון, בבית העלמין וותיקים בנתניה, בהשתתפות בני משפחה ומכרים שהגיעו ללוותם בדרכם האחרונה. הלוויה נערכה לאחר שבפרקליטות ביקשו לנתח את גופות הילדים, אך המשפחה סירבה. בסופו של דבר הגיעו להסכמות והאחים הובאו לקבורה. לפי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, בעשור האחרון 33 ילדים מתו כתוצאה משריפה, מתוכם 5 מהמקרים אירעו בשנת 2019.