בעקבות הצלחת המיזם "נעים בסופ"ש", מערך ההסעות בסוף השבוע ברחבי גוש דן יתוגבר וכעת את חלק המיניבוסים, שבכל אחד מהם 19 מקומות ישיבה, יחליפו אוטובוסים שיוכלו להכיל את הביקוש הרב לתחבורה ציבורית בשבת במרכז.



במסגרת השינויים, המערך בעיריות תל אביב, גבעתיים, רמת השרון וקריית אונו יתוגבר בכ-50 אחוז והנסיעות יהיו שלוש פעמים בשעה עם יכולת להגיע לכדי ארבע בשעה. תחילת השירות ביום שישי תוקדם לשעה 17:00 ותסתיים בשעה 2 בבוקר. השעות בשבת יישארו ללא שינוי. 



כזכור, מיזם "נעים בסופ"ש" יצא בסוף השבוע לדרך, והביקושים הגבוהים יצרו לעתים זמני המתנה ממושכים והביאו לתגבור של מיניבוסים בחלק מהקווים. 



מפת "נעים בסופ"ש"



בין הנוסעים במיניבוסים העמוסים היו ראש עיריית תל אביב רון חולדאי וראש עיריית גבעתיים רן קוניק. "זהו יום חשוב, היסטורי ומרגש, שבו צורך אמיתי של מאות אלפי תושבים בגוש דן זוכה לקבל מענה", ציין קוניק. "השסעים בחברה הישראלית יתאחו רק כאשר מנהיגינו, כולל מנהיגי הציבור הדתי, יקבלו ויכבדו כל אחד את צרכיו ואורחות חייו של האחר. אנחנו פוגשים בדרך צעירים שנוסעים לבלות, מבוגרים שנוסעים לבקר קרובי משפחה בערים סמוכות ואנשים שנוסעים לבקר קרובים בבית החולים איכילוב – נוסעים מכל הגילאים. אני מודע לתקלות ולעומס שהיה בקווים המלאים. נפיק לקחים גם מהתקלות לקראת ההפעלה בשבוע הבא".
 
סגן ראש עיריית תל אביב, ראובן לדיאנסקי (חי - חילונים ירוקים), אמר: "זהו רגע היסטורי ומרגש. יש לנו תחבורה ציבורית בתל אביב בסופי שבוע. שמחתי להיכנס למיניבוס, שבקושי מצאתי בו מקום לשבת. שוחחתי עם הנוסעים, שהיו מאושרים שהשירות הזה סוף סוף יצא לדרך. היה תענוג. הצלחת המיזם תלויה רק בנו".